Roztržka v košickom Lidli. Pre nedostatok dezinfekčných mydiel padli vulgarizmy
AKTUALIZOVANÉ
V pondelok ráno sa v Lidli na Popradskej ulici v Košiciach dostala do roztržky zákazníčka s predavačkou. Predmetom hádky boli dezinfekčné mydlá, ktoré neboli vyložené v regáloch. Zákazníčka tvrdila, že mydlá dávajú „bokom“.
Predavačka jej však začala oponovať, že to nie je pravda a mydlá sa vypredávajú pre koronavírus. Nespokojná nakupujúca však podľahla vášňam a začala zamestnancom predajne vulgárne nadávať.
Facebooková stránka Zomri informuje, že ihneď po otvorení obchodu doň nabehlo približne 20 ľudí. Skončilo to hádkou a strkaním do seba.
Incident potvrdili pre KOŠICE:DNES aj zamestnanci predajne.
„Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, ktorú naša kolegyňa nezvládla ideálne. Takéto správanie nie je v súlade s našimi internými zásadami. Situáciou sa budeme zaoberať. Išlo však o vypätú situáciu a zároveň prosíme zákazníkov o pochopenie, že niektoré výrobky majú v súčasnosti obmedzenú dostupnosť. Robíme však všetko preto, aby sme túto situáciu zvládli. Tento konkrétny výrobok sme objednávali pred 6 mesiacmi a vychádzali sme zo skúseností a odpredajov z predošlých akcií. Výrazne zvýšený záujem zákazníkov však spôsobil rýchle vypredanie tohto výrobku. Zároveň chceme dôrazne vyhlásiť, že žiaden tovar nikdy neodkladáme bokom,“ vysvetlil Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.
(HUN)
[ad][/ad]
Odporúčané články
Prešovská hudobná jar (PHJ) sa v Prešove začína 13. marca a potrvá až do 24. apríla. PHJ so sebou prináša pestrý program, ktorý bude plný nezabudnuteľných hudobných predstavení. Nenechajte si ujsť žiadne z podujatí a užite si ich s vašimi blízkymi.
Ján Pisančin, známy ako Ander z Košíc, ľudový zabávač s 60-ročnou kariérou, ktorého humor je príjemný, láskavý a ľuďmi milovaný, bude mať svoju vlastnú zberateľskú suvenírovú bankovku s hodnotou 0 eur.
Európsky parlament schválil v stredu (28. 2.) aktualizáciu pravidiel pre vydávanie vodičských preukazov v EÚ, ktoré majú prispieť k zvýšeniu bezpečnosti na cestách a podporiť ekologické a digitálne inovácie. Tento krok je reakciou na alarmujúce štatistiky, ktoré ukazujú, že v EÚ ročne príde o život na cestách viac ako 20 000 ľudí.