Zlé cestovné poriadky hláste dispečingu DPMK
Na zastávke mestskej hromadnej dopravy pri hoteli Yasmin smerom na Kavečany je neaktuálny cestovný poriadok pre autobus linky číslo 29. Podobné ponosy počúvam aj od známych z iných mestských častí. Prečo je to tak? Kto to má v DPMK na starosti? Michaela Karaffová, hovorkyňa DPMK: “Cestovné poriadky sú základným informačným materiálom, ktorý cestujúca verejnosť pri využívaní služieb MHD potrebuje. Ich vytváranie a aktualizáciu má v DPMK na starosti oddelenie dopravnej technológie a komunikácie a pri zmenách cestovných poriadkov naši pracovníci menia všetky zastávkové cestovné poriadky. Podnetom čitateľa sme sa zaoberali, ale pri kontrole vami označenej zastávky sme žiadne nedostatky nezistili. Naše informačné miesta sú často terčom vandalizmu a odlepovania informácií pre cestujúcich. DPMK kontroluje stav cestovných poriadkov priebežne, dispečeri zistené nedostatky okamžite odstraňujú. Nevyhovujúci stav cestovných poriadkov (vandalizmus, nečitateľnosť) môžu cestujúci nahlásiť na nonstop linke dispečingu DPMK 055/640 74 07.” Foto:cVeronika Janušková