Angry Birds prileteli do Citroënu
Oteckovia i mamičky si obzerali autíčka, kým sa detičky zabávali. Taký bol piatok a sobota v predajni Citroën na Moldavskej ulici.
Autá a filmy k sebe jednoznačne patria. Preto sa Citroën pri príležitosti premiéry filmu Angry Birds spojil so spoločnosťou Sony pre reklamnú kampaň, v ktorej sa spájajú autá tejto značky s rozhnevaným klanom vtákov.
„Celá kampaň vznikla na podporu predaja rodinných áut. Chceli sme prostredníctvom Angry Birds prilákať najprv deti, ktorých rodičia si mohli pozrieť náš showroom. Pre deti sme pripravili rôzne atrakcie, ako skákacie hrady, maľovanie na tvár, ale aj malú súťaž, v ktorej medzi autami hľadali hlavných predstaviteľov ‚vtáčieho‘ filmu,“ povedala nám Alena Durľáková z predajne na Moldavskej ceste 28.

Súčasťou dňa otvorených dverí bola aj možnosť absolvovať skúšobnú jazdu. „Všetkých, ktorí sa jej zúčastnili, sme zaradili do žrebovania o auto na víkend. Zo sobotňajšieho žrebovania vzišiel víťaz, ktorým je Vladyslav Hustaliuk,“ dodala na záver A. Durľáková.
Simonku a Vladka Turzákovcov sme stretli na akcii s oteckom. „Rozmýšľame o kúpe nového auta, tak som sa sem prišiel inšpirovať. Moje deti sa veľmi potešili, že je tu takáto akcia venovaná hlavne im. Vladko si dal na ruku nakresliť postavičku z filmu. Obaja sa veľmi tešili, keďže si domov nesieme veľkého aj malého vtáčieho plyšáka.“

Deň detí s francúzskou značkou
Ak ste na túto akciu nestihli prísť, nebuďte smutní. Už 4. júna sa na vás predajcovia tejto značky tešia. Budete ich môcť stretnúť v rámci veľkých osláv Medzinárodného dňa detí, ktoré sa uskutočnia v košickej zoologickej záhrade. Je len samozrejmé, že tam nebude chýbať ani denník košice:dnes.
Foto: Iveta Vaculová
Odporúčané články
V Košiciach začalo fungovať jedinečné Centrum integrovaných zdravotno-sociálnych služieb, ktoré ponúka koordinovanú podporu na jednom mieste.
Prenájom priestorov wellness v košickom Národnom olympijskom centre plaveckých športov (NOCKE), ktorý už nejaký čas vzbudzuje otázky o férovosti a transparentnosti v Košiciach, si všimla aj bratislavská redakcia jedného z popredných slovenských denníkov. Nielenže išlo o investíciu vo výške 20 miliónov eur, ale pozoruhodné je aj to, že prevádzku rozsiahleho wellness centra, ktoré súťažila mestská firma, vyhral mestský poslanec Miroslav Špak. Hoci mesto a jeho správcovská firma Tepelné hospodárstvo (TEHO) tvrdia, že súťaž bola transparentná, Transparency international upozornila na možné etické výhrady spojené s podnikaním voleného zástupcu mesta v mestskom projekte.
Podľa Inštitútu vzdelávacej politiky (IVP) rastie počet neodborne vyučovaných hodín fyziky a informatiky, pričom v rámci Slovenska sú problémy aj s technickou, etickou výchovou a občianskou náukou. IVP uvádza, že pri každom z týchto predmetov viac ako 30 percent hodín odučí nekvalifikovaný učiteľ. Zaujímalo nás, ako sú na tom s počtom kvalifikovaných učiteľov základné a stredné školy v Košiciach. Otázky sme adresovali učiteľom ZŠ a SŠ, Magistrátu mesta Košice aj Košickému samosprávnemu kraju.