Posilnená infolinka NCZI nahradí call centrum ministerstva zdravotníctva
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) dostatočne posilnilo kapacity call centra na zvládanie otázok a požiadaviek od občanov a od augusta nahradí koronavírusové call centrum Ministerstva zdravotníctva SR. Ministerstvo koncom októbra 2020 reagovalo na vysokú vyťaženosť informačných liniek o koronavíruse vznikom vlastného call centra. Informoval o tom rezort prostredníctvom tlačovej správy.
Posledným dňom fungovania infolinky ministerstva je 31. júl. Po tomto dátume bude fungovať už len NCZI číslo 02/32 35 30 30. Ľudia môžu telefonovať denne od ôsmej hodiny ráno do šiestej večer, počas víkendov a sviatkov od ôsmej do štvrtej poobede.
Rezort zdravotníctva odporúča využívať na komunikáciu aj mailovú formu. Národné centrum zdravotníckych informácii má na webovej stránke zverejnený kontaktný formulár. Pri otázkach týkajúcich sa platných opatrení možno kontaktovať Úrad verejného zdravotníctva SR na mailovej adrese [email protected].
Zdroj: (SITA, qq;br)
Odporúčané články
Košickí hasiči v stredu zasahovali pri dopravnej nehode na Prešovskej ceste, pri ktorej bolo účastné aj vozidlo prevážajúce škôlkarské deti. Podľa informácií Hasičského a záchranného zboru sa pri incidente zranili štyri deti a jedna dospelá osoba.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.
V nadchádzajúcom týždni budú v Košickom kraji prebiehať plánované odstávky elektriny v zmenšenom rozsahu. Upozorňujeme obyvateľov dotknutých lokalít, aby svoje aktivity prispôsobili dočasnému prerušeniu dodávky.