Príliš pútavé ranné čítanie
Ak cestou do práce či školy uvidíte zvláštne namaľovanú dámu alebo nešťastne oholeného pána, možno sa len ráno začítali do košice:dnes… Tak ako Košičania z našej novej kampane k zmene na ranník.

Noviny košice:dnes sa zmenili z večerníka na ranník ešte pred letnými prázdninami. Hoci už vtedy sme čitateľov informovali kampaňou „RÁNEČKO!“, s nástupom jesene pridávame viac. Je tu „PRÍLIŠ PÚTAVÉ RANNÉ ČÍTANIE“.
Košické talenty reklamy
Novú kampaň nám opäť pripravovalo košické štúdio Hellephant, známe svojím postupom na najväčší festival reklamy do Cannes. „Keďže košice:dnes sa menia na ranník, stanú sa prirodzenou súčasťou rána ľudí. Preto sme vybrali niekoľko Košičanov a zasadili ich do ich prirodzených ranných aktivít, kde im čítanie nášho ranníka spôsobilo vtipné komplikácie. Či už pri holení, raňajkovaní alebo maľovaní. Tým sme chceli jednoducho poukázať na to, že ranné čítanie košice:dnes je natoľko pútavé, že človek zabudne aj na to, čo v skutočnosti robil,“ prezradil Maroš Zeleňák z Hellephantu.
Ľúbim zrekonštruované Košice
Vynechať sme nemohli nosnú tému aktuálnych dní, ktorej sa venujeme takmer v každom vydaní a raz týždenne aj v prílohe. Preto pútače na všadeprítomných plotoch popri rozkopaných úsekoch električkových tratí ukazujú usmiateho robotníka, ktorý sa už, tak ako my všetci, teší na budúce zrekonštruované Košice.
Bilbordy, busy aj bicykle
Na Hlavnej ulici dostanete v týchto dňoch náš ranník nielen od kolportérov, ale aj od fešáka na bicykli s našou reklamou. Popri cestách i necestách uvidíte naše modro-žlté bilbordy a čoskoro, vyzdobíme aj mestské autobusy. Navyše video z výroby kampane nájdu naši čitatelia už v piatok aj na našom facebooku.
foto: Júlia Petrušová
Odporúčané články
V Košiciach začalo fungovať jedinečné Centrum integrovaných zdravotno-sociálnych služieb, ktoré ponúka koordinovanú podporu na jednom mieste.
V meste už cítiť sviatočnú atmosféru nielen na trhoch pri vysvietenom stromčeku, ale atmosféru dopĺňa aj výzdoba Hlavnej ulice. Z našej prvej vianočnej ankety vysvitlo, že Košičania sú štedrí a plánujú minúť na dary pre príbuzných pomerne vysoké čiastky. Preto sme sa v ďalšej ankete pýtali, či už majú pripravené vianočné darčeky, alebo ich kupujú na poslednú chvíľu.
Fluktuácia zamestnancov na Slovensku dosahuje v súčasnosti rekordné hodnoty, pričom priemerná ročná miera odchodov sa pohybuje medzi 14 až 16 %, zatiaľ čo za zdravú sa považuje 5 až 7 %. Podľa Asociácie personálnych agentúr Slovenska (APAS) za týmto trendom stojí kombinácia rýchlejšieho životného tempa, vyšších očakávaní od práce a lepšej dostupnosti pracovných príležitostí.