Richard Raši dúfa v dobré správy z Japonska
Primátor mesta Košice Richard Raši dnes odlieta do Japonska. V krajine vychádzajúceho Slnka sa stretne v rámci delegácie ministerstva hospodárstva s vrcholnými predstaviteľmi renomovaného nadnárodného koncernu.
Úspešná spoločnosť v oblasti elektrotechniky so sídlom v Japonsku reálne zvažuje významnú investíciu v Košiciach, ktorá by znamenala obrovský impulz pre ďalší rozvoj mesta i regiónu, informovala dnes hovorkyňa mesta Linda Šnajdárová.
„Teší ma, že predmetom rokovaní bude nielen veľká investícia, ktorá môže u nás vytvoriť už v prvej fáze stovky nových pracovných miest, ale aj dlhodobá spolupráca v oblasti výskumu a vývoja. Verím, že sa vrátim domov s dobrými správami pre Košice aj celý región,“ hovorí R. Raši.
Bližšie informácie budú zverejnené v závislosti od vývoja rokovaní, s najväčšou pravdepodobnosťou po návrate delegácie na Slovensko. O prítomnosť primátora mesta Richarda Rašiho na rokovaniach požiadal japonský investor a to je významným signálom pre úspešnú budúcu spoluprácu, dodala Šnajdárová.
(RED)
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Oddnes je časť parkovacích miest na Berlínskej ulici v košickej mestskej časti Sídlisko Ťahanovce spoplatnená. Ako informovala mestská časť na sociálnej sieti, k danému riešeniu dospeli po dlhoročných sporoch na základe dohody medzi mestskou časťou, mestom Košice a súkromným vlastníkom pozemkov, spoločnosťou MPV Družstvo.
Opravu podjazdu, ktorý nikomu nepatrí a nemá stavebnú dokumentáciu, bol prekážkou pre plynulosť premávky a kompetentní ho nechceli riešiť, zabezpečovalo Občianske združenie Zachráňme podjazd. Ich aktivita bola dobrovoľná a výsledok slúžil všetkým. Keď sa v podjazde pri katastrálnom úrade objavil život v podobe karasov a kačiek, dobrovoľníci nechali odloviť ryby Slovenským rybárskym zväzom, aby bolo všetko v súlade s nariadeniami. V rozhovore so zakladateľom OZ Zachráňme podjazd Viliamom Knapom hovoríme o tom, aké dôležité je nevzdať sa.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.