Sociálna poisťovňa odporúča elektronický kontakt, klientske centrá sú zatvorené
Všetky pobočky Sociálnej poisťovne (SP) fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semafora, čo znamená výrazné obmedzenie kontaktu s verejnosťou.
Klientske centrá v pobočkách sú zatvorené, pokladnice nepreberajú hotovosť a treba využiť bezhotovostnú formu platby, informovala o tom v pondelok SP na svojej internetovej stránke.
[ad][/ad]Využite elektronický kontakt
„Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky SP e-mailom alebo telefonicky,“ uviedla poisťovňa.
V nevyhnutných prípadoch môžu klienti využiť zaslanie dokumentov poštou alebo zásielku vhodiť do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Na poradenstvo majú klienti k dispozícii aj online formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum SP.
Aktuálne informácie o fungovaní pobočiek nájdu klienti na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek.
[ad2][/ad2](TASR)
Odporúčané články
Študenti SOŠ beauty služieb v Košiciach už piaty rok pripravujú pre seniorov Domu pokojnej staroby A. F. Colbrieho Vianočný beauty deň. Potešili ich nielen skrášľovaním, ale aj milým slovom a úsmevom.
Krajiny Organizácie Severoatlantickej zmluvy (NATO) v stredu prisľúbili nákup amerických zbraní pre Ukrajinu v hodnote stoviek miliónov dolárov. Ruského prezidenta Vladimíra Putina zároveň vyzvali, aby prestal so „siláckymi rečami“ a začal vážne mierové rokovania.
V nadchádzajúcom týždni budú v Košickom kraji prebiehať plánované odstávky elektriny v zmenšenom rozsahu. Upozorňujeme obyvateľov dotknutých lokalít, aby svoje aktivity prispôsobili dočasnému prerušeniu dodávky.