Toto je nová tvár KOŠICE:DNES
Naše médiá – denník, televíziu a online sme spojili pod jednotnú značku KOŠICE:DNES. V spolupráci s Rádiom KISS, sme tak vytvorili najväčší lokálny mediálny dom na Slovensku. Na jeho novej tvári sa podieľali medzinárodne uznávaní odborníci.
KOŠICE:DNES vznikli pred dvoma rokmi ako lokálny denník. Vybudovaním najsilnejšieho online, pripojením lokálnej televízie a regionálneho rádia sa z KOŠICE:DNES stal mediálny dom. To odzrkadľuje aj jeho nová tvár. Dáva vlastnú farebnú identitu každému z médií, pod modernizovanou spoločnou značkou KOŠICE:DNES.
Značka svetových štandardov
Na novej značke KOŠICE:DNES spolupracoval aj vo svete uznávaný expert Peter Littmann.
Na stratégii vynovenej značky sa podieľal svetovo uznávaný expert Peter Littmann, ktorý postavil značku Hugo Boss, stál pri budovaní značiek Mercedes či Baťa a do dnes sa stará o brandy ako NIVEA alebo Marc O’ Polo. „KOŠICE:DNES sa zmenili na významnú a modernú multimediálnu spoločnosť, ktorá zastáva záujmy svojich čitateľov a divákov. Je to jediný mediálny dom, ktorý obyvateľom Košíc poskytuje moderne spracované aktuálne lokálne informácie a kvalitné pobavenie nielen prostredníctvom denníka, ale od teraz pod spoločnou značkou KOŠICE:DNES aj v ďalších typoch médií. Vychádza tým v ústrety moderným klientom, ktorí sa v dnešných časoch podľa chuti informujú v rozličných médiách. Z toho vychádza aj stratégia značky a logo, ktoré svojou grafickou kvalitou zodpovedá medzinárodnému štandardu,“ povedal Peter Littmann a dodal, že rovnakú stratégiu ako KOŠICE:DNES využívajú aj značky ako Google, Apple či Hugo Boss.
Na značke KOŠICE:DNES má svoj podiel aj jeden z najznámejších európskych tvorcov písma, rodák z Košíc žijúci v Holandsku, Peter Biľak. Jeho písmo si do svojej knihy vybral aj americký viceprezident Al Gore, no jeho písma nájdeme napríklad aj v Európskom parlamente, či parížskom metre. ,,Tým, že som Košičan je to pre mňa osobnejšie a o to si viac cením, že práve môj font budete využívať v mediálnom dome,“ povedal známy typograf Biľak.
Farby našich médií
Základná podoba loga mediálneho domu KOŠICE:DNES má neutrálnu sivú farbu, pretože spája všetky médiá. Denník bude tak ako doposiaľ využívať farbu modrú, pre zachovanie jeho tradície. Farby Košíc ostanú zachované v KOŠICE:DNES tým, že tmavožltú prevezme televízia. Online, ako najprogresívnejšie médium, bude mať zodpovedajúcu svetlobordovú farbu.
Vyhrajte nový iPhone 7!
S novým mediálnym domom KOŠICE:DNES môžete vyhrať aj nový iPhone 7! Pripravili sme pre vás atraktívnu SMS súťaž už od pondelka! Stačí ak zašlete SMS v tvare KOSICEDNES na telefónne číslo 6667 a ste v hre a túto úžasnú novinku. Súťaž prebieha v dvoch kolách. Prvé kolo trvá a to od 3. do 9 októbra. Meno výhercu sa dozviete v pondelok 10. októbra, kedy sa začína 2. kolo súťaže. Viac informácií o súťaži nájdete na www.kosicednes.sk.
Odporúčané články
Výber vianočného darčeka pre muža by mal v sebe spájať funkčnosť, technológiu alebo praktické využitie v rámci voľnočasových aktivít. Či už ide o darček pre partnera, otca alebo syna, vhodná voľba spája kvalitu spracovania a súčasné trendy.
Na košickej Triede SNP dnes došlo k dopravnej nehode dvoch električiek mestskej hromadnej dopravy. Podľa doterajších informácií sa zrazili v úseku na sídlisku Košice-Západ, kde do zadnej časti jednej súpravy, stojacej na červenej, narazila druhá električka.
Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) v piatok po prvý raz vo svojej histórii zverejnila smernice zamerané na zlepšenie prevencie, diagnostiky a liečby neplodnosti, ktorá postihuje milióny ľudí na celom svete.

