Začalo fungovať nové call centrum colníkov
Nové informačné centrum finančnej správy (callcentrum ) začalo fungovať v nepretržitej prevádzke na telefónnom čísle 048/43 17 222. Ako informovala hovorkyňa Colného úradu Košice Ľudmila Šusterová, centrum pracuje v nepretržitej prevádzke.
V centre záujemcom odpovedia nielen na otázky súvisiace s dovozom, či vývozom tovaru, ale aj na otázky týkajúce sa základných colných elektronických systémov – ako sú Centrálny elektronický priečinok či elektronický dovoz. Informácie poskytnú aj z oblasti spotrebných daní a k nim prislúchajúcim elektronickým systémom kontrolných známok, EMCS a obojsmernej elektronickej komunikácie.
Informačné centrum počas bežného pracovného času od 8:00 do 16:00 bude poskytovať dostupné informácie z oblasti legislatívy týkajúcej sa colníctva a spotrebných daní. Po 16:00 a v čase víkendov a sviatkov budú podávané informácie k havarijným stavom a neodkladným prípadom, ku ktorým dôjde v technickej oblasti colných informačných systémov.
(SITA)
Ilustračné foto: shutterstock
Odporúčané články
Verejné korčuľovanie v Košiciach začína svoju zimnú sezónu a na výber je v meste hneď niekoľko možností. Prinášame prehľad, kde si môžete obuť korčule – či už hľadáte romantické klzisko pod holým nebom (Alejová, Mestský park), alebo preferujete krytú arénu. V článku prinášame rozpis platný na túto zimnú sezónu.
Policajti v Košickom kraji sa v uplynulých dňoch zamerali na cielenú dopravnú kontrolu, ktorá prebiehala v štyroch okresoch kraja. Osobitná akcia sa uskutočnila v stredu 11. decembra od 11.00 do 15.00 h a do jej priebehu bolo nasadených 82 príslušníkov Policajného zboru. Cieľom bolo zvýšiť bezpečnosť cestnej premávky v období pred Vianocami, keď na cestách narastá nervozita aj hustota dopravy.
Toto sú najdôležitejšie informácie, ktoré vám prinášame za uplynulý týždeň v Košiciach. Od dvoch nehôd mestskej hromadnej dopravy po protest proti progresivizmu. Náš súhrn vám ponúka prehľad kľúčových momentov, ktoré sa udiali za uplynulých sedem dní v metropole východu.