ZSSK eviduje výpadok serverov, nefunguje predaj lístkov
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) aktuálne eviduje výpadok na serveroch, v dôsledku čoho nie je momentálne k dispozícii predaj cestovných lístkov cez mobilnú aplikáciu IDeme vlakom a e-shop ZSSK. Rovnako sú dočasne nefunkčné pokladne vybavené terminálmi s komplexným vybavením cestujúcich v osobných pokladniciach. Predaj priamo vo vlakoch je funkčný.
Ako informoval hovorca ZSSK Dominik Drevický, problém vznikol na strane externého IT dodávateľa, s ktorým ZSSK intenzívne pracuje na odstránení technickej chyby. “ZSSK nebude počas výpadku uplatňovať žiadne sankcie za nepredloženie cestovného lístka,” uviedol Drevický.
Dodal, že servisné poplatky za dodatočnú kúpu lístka vo vlaku vyberá ZSSK ako za bežných okolností, avšak cestujúci si môžu prostredníctvom reklamácie požiadať o vrátenie týchto poplatkov. Cestujúcim v osobných vlakoch dopravca odporúča využiť SMS lístok na čísle 2255, vo Vysokých Tatrách na čísle 2233.
Zdroj:(SITA,ks)
Odporúčané články
Počet pacientov vyžadujúcich dialýzu na Slovensku opäť stúpol. Najnovšie údaje Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) ukazujú, že v roku 2024 bolo na pravidelnej dialyzačnej liečbe 4 445 ľudí, čo predstavuje nárast o 2,7 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.
V nadchádzajúcom týždni budú v Košickom kraji prebiehať plánované odstávky elektriny v zmenšenom rozsahu. Upozorňujeme obyvateľov dotknutých lokalít, aby svoje aktivity prispôsobili dočasnému prerušeniu dodávky.