Kampaň po košicky (aj kandidáti sa dajú kúpiť)
Kandidáti na primátora, starostov či poslancov v tomto čase väčšinou „zháňajú“ voličov, kde sa len dá. Sľubujú hory-doly, len aby sa dostali na teplé miesta. Občan, počúvaj, nikto ti nevie dať toľko, čo ti vieme my pred voľbami sľúbiť.
Naše mesto je však predsa len trochu iné. U nás si nekupujú kandidáti voličov, ale naopak. Napríklad obyvatelia Svätoplukovej a okolitých ulíc sú ochotní venovať jednému z nich až 5-tisíc volebných hlasov! Majú len takú malú prosbičku – vyhnať prostitútky z okolia.
Ak sa to podarí do polroka, super! Keďže s týmto problémom sa samospráva i mesto mocuje už roky. Čo však v prípade, že sa to „ochotnému“ kandidátovi nepodarí? Bude musieť vrátiť hlasy? Ako? Alebo dostane iba úžasný dodatok k svojmu menu, ktorým u nás volajú ženy vykonávajúce najstaršie povolanie na svete?
[ad][/ad]Jeden komentár k výzve na sociálnej sieti však trafil klinec po hlavičke. „Obyvatelia tej lokality nech zriadia na sociálnej sieti stránku napr. Prostitútky KE, a nech tam zverejňujú fotky áut ich zákazníkov. Do mesiaca zmiznú klienti a následne aj problém. Nikto nebude chcieť, aby fotka jeho auta bola na takej stránke…“
Tomu sa hovorí nezištná pomoc. Nápad úžasný a ani korumpovať politikov by nebolo potrebné…
Odporúčané články
K vianočnej atmosfére Košíc už neodmysliteľne patrí MAME Market – jedinečný dizajnérsky trh,
na ktorom sa pravidelne stretávajú tvorcovia a tvorkyne originálnej handmade tvorby a ľudia,
ktorí milujú ich lokálnu tvorbu objavovať a podporovať. Už po druhýkrát po sebe sa market
uskutoční v Tabačke počas víkendu 13.12 – 14.12.2025 so začiatkom o 13:00 hod. Tento rok
sa na ňom predstaví viac ako 35 značiek z celého Slovenska.
Daniel Bombic, známy ako Danny Kollár, ostáva vo väzbe. Ústavný súd SR mu totiž zamietol obe sťažnosti. Bombic, ktorý je obžalovaný z viacerých extrémistických trestných činov, to uviedol na sociálnej sieti Telegram. Ako napísal, z väzby sa už von nedostane.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.