Košický kraj poskytuje informácie o koronavíruse na troch telefónnych linkách
V súvislosti so šírením nového koronavírusu zriadil Košický samosprávny kraj (KSK) od piatka call centrum pre obyvateľov kraja. Dovolať sa môžu na tri samostatné telefónne infolinky, a to každý pracovný deň v čase od 8.00 do 15.00 hod. Informoval o tom Úrad KSK.
K dispozícii je linka so všeobecnými informáciami o koronavíruse, a to na telefónnom čísle 0557268196. Zriadená je aj linka pre lekárov a zdravotnícky personál na čísle 0557268197. Informácie budú poskytované aj najohrozenejšej skupine ľudí – seniorom. Tí môžu v prípade potreby zavolať na číslo 0557268199.
Chcú predísť dezinformáciám
„Uvedomujeme si, že správy o novom koronavíruse pribúdajú deň čo deň. Nie všetky sú relevantné, preto chceme predísť dezinformáciám. Na dopyt občanov budú odpovedať zamestnanci Úradu KSK, ktorí majú skúsenosti s poskytovaním poradenstva v oblasti zdravotníctva aj sociálnych vecí. Všetci boli preškolení a od 27. marca sú k dispozícii každému, kto má nejasnosti týkajúce sa aktuálnej situácie. Informácie budú poskytovať aj lekárom a zdravotníckemu personálu,“ priblížil predseda KSK Rastislav Trnka.
Telefónne infocentrum bude v prevádzke od pondelka do piatka sedem hodín denne. Linky budú obsluhovať zamestnanci referátu poskytovania služieb občanovi Úradu KSK.
(TASR)
[ad][/ad]Odporúčané články
Dnes bude prevažne oblačno až zamračené, s teplotami do 12 stupňov Celzia.
Prvá tradičná Mikulášska jazda sa uskutočnila v sobotu 6. decembra. Naša redakcia bola pri tom a zisťovala, ako sa Mikuláš dostal zo severného pólu až do Košíc, aby mohol poslušným deťom priniesť sladkosti.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.