Všetky Zákaznícke centrá SPP sú opäť otvorené
Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) otvára od stredy 11. novembra 2020 všetky Zákaznícke centrá SPP. Spoločnosť pristupuje k tomuto kroku na základe vyhodnotenia aktuálnej epidemiologickej situácie a v súlade s aktuálnymi opatreniami štátu.
Ochrana zdravia zákazníkov a zamestnancov zostáva pre SPP aj naďalej prioritou, preto v Zákazníckych centrách SPP platia sprísnené hygienické pravidlá.
[ad][/ad]Len s negatívnym testom
Všetky Zákaznícke centrá SPP sú, za účelom zvýšenia ochrany zdravia, vybavené certifikovanými germicídnymi žiaričmi, dezinfekčnými prostriedkami, bezdotykovými teplomermi s možnosťou merania teploty zákazníkom a je v nich dodržiavaný maximálny možný počet zákazníkov. Vstup do každého z nich je možný len s rúškom prekrývajúcim horné dýchacie cesty a po dezinfekcii rúk.
Do Zákazníckeho centra SPP môžu v súčasnosti vstúpiť len zákazníci s potvrdením o negatívnom výsledku antigénového alebo RT-PCR testu na ochorenie COVID-19, alebo potvrdením o výnimke z povinnosti preukazovať sa negatívnym výsledkom, vystaveným poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, pričom zamestnanci Zákazníckeho centra SPP sú oprávnení požiadať zákazníkov o predloženie príslušného potvrdenia k nahliadnutiu.
Ak to nie je inak možné, potvrdenie o výnimke možno nahradiť písomným čestným vyhlásením, v ktorom bude zároveň uvedené, že osoba predkladajúca čestné vyhlásenie si je vedomá právnych následkov, v prípade, ak by sa jej čestné vyhlásenie ukázalo ako nepravdivé.
SPP ako najväčší dodávateľ energií na Slovensku aj v súčasnej situácii poskytuje svojim zákazníkom služby bez akýchkoľvek obmedzení. Všetci zákazníci SPP môžu naďalej na komunikáciu so spoločnosťou využívať elektronickú poštu, ako aj Zákaznícku linku SPP.
Odberatelia v kategórii DOMÁCNOSŤ:
e-mailom: [email protected]
telefonicky: 0850 111 363 (v čase od 08.00 do 18.00 hod.)
Odberatelia v kategórii MALOODBER:
e-mailom: [email protected]
telefonicky:v0850 111 565 (v čase od 08.00 do 18.00 hod.)
V prípade poruchy volajte Poruchovú linku príslušného distribútora:
Plyn: 0850 111 727
Elektrina ZSD: 0800 111 567
Elektrina VSD: 0800 123 332
Elektrina SSE-D: 0800 159 000
Poštové zásielky je možné zaslať na adresu:
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava.
(TASR)
Odporúčané články
V polovici novembra sme uverejnili článok s prehľadom dostupnosti rôznych druhov zariadení pre seniorov v rámci Košíc. Košický samosprávny kraj zriaďuje dve špecializované zariadenia pre seniorov. Do redakcie sa nám ozvala čitateľka, ktorú nepríjemne prekvapila informácia od zamestanca jedného z týchto zariadení. Jej príbuzného neprijímu, pretože od KSK dostali informáciu, že klientov nemôžu prijímať. Adresovali sme preto otázky na KSK, prečo je to tak a dokedy bude tento stav trvať.
Očakávané vynovenie budovy Komunitného centra mestskej časti Košice-Západ na Laboreckej 2 je konečne realitou. V piatok 5. decembra 2025 si stavbu prebrali zástupcovia vysúťaženého zhotoviteľa – prešovskej firmy PEhAES. Odovzdávania staveniska sa zúčastnili za mestskú časť Marcel Vrchota, jeho zástupca Peter Huba, viacerí miestni poslanci a odborní pracovníci tunajšieho úradu.
Podľa Inštitútu vzdelávacej politiky (IVP) rastie počet neodborne vyučovaných hodín fyziky a informatiky, pričom v rámci Slovenska sú problémy aj s technickou, etickou výchovou a občianskou náukou. IVP uvádza, že pri každom z týchto predmetov viac ako 30 percent hodín odučí nekvalifikovaný učiteľ. Zaujímalo nás, ako sú na tom s počtom kvalifikovaných učiteľov základné a stredné školy v Košiciach. Otázky sme adresovali učiteľom ZŠ a SŠ, Magistrátu mesta Košice aj Košickému samosprávnemu kraju.