Havaroval pod parou a bez vodičáku
V piatok (23. 10.) večer 27-ročný muž z okresu Košice-okolie bez príslušného vodičského oprávnenia a pod vplyvom alkoholu havaroval.
„Pri prejazde pravotočivej zákruty, z dôvodu nepozornosti zišiel s vozidlom vľavo mimo vozovku, kde narazil do betónovej časti mosta cez miestny potok,“ informovala o tom polícia na svoje facebookovej stránke Polícia SR – Košický kraj.
Dychovou skúškou mu bola nameraná hodnota 0,84 mg/l, čo je po prepočte 1,75 promile. Dodáva, že poverený príslušník mu vzniesol obvinenie pre prečin ohrozenia pod vplyvom návykovej látky.
ĎALŠÍ NEVODIČ „POD PAROU“ NEZVLÁDOL VEDENIE VOZIDLA V piatok večer 27-ročný muž z okresu Košice okolie, bez príslušného…
Uverejnil používateľ Polícia SR – Košický kraj Nedeľa 25. októbra 2020
[ad][/ad]
Odporúčané články
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.
Vláda SR na svojom stredajšom zasadnutí s pripomienkami schválila návrh Akčného plánu zvýšenia bezpečnosti železničnej dopravy na Slovensku, ktorý na rokovanie predložil minister dopravy. Súčasťou uznesenia je séria úloh súvisiacich s prípravou a realizáciou projektov európskeho vlakového zabezpečovacieho systému ETCS a s povoľovaním modernizačných stavieb financovaných z Programu Slovensko a európskeho nástroja CEF.
Okrúhle číslo pol milióna vybavených cestujúcich sa na letisku Košice v roku 2023 podarilo dosiahnuť koncom septembra. Vlani to bolo 25. augusta a v tomto roku sa to podarilo ešte o niečo skôr, už 14. augusta. Košické letisko tak potvrdzuje kontinuálny trend výrazného nárastu dopytu po leteckej preprave. Za prvých sedem mesiacov roka vybavilo o 13 % cestujúcich viac ako za rovnaké obdobie minulého roka. Júl 2025 bol najsilnejším mesiacom v histórii letiska s vyše 132-tisíc vybavenými cestujúcimi.