Predvianočná spolupráca McDonald’s so speváčkou obľúbenej vianočnej pesničky vás zaručene nadchne
K Vianociam viacerým neodmysliteľne patrí pesnička „All I want“ od speváčky Mariah Carey. Tento rok okrem pesničky bude Mariah figurovať aj v McDonald’s, s ktorým nadviazala predvianočnú spoluprácu.
McDonald’s nadviazal spoluprácu s celebritou v predvianočnom období. Od 13. 12. by sa v predajniach McDonald’s malo objaviť menu navrhované speváčkou. Predajca sa novinkou pochválil videom na YouTube, ktoré má od včerajšieho dňa takmer 50 000 vzhliadnutí.
V speváčkinom menu sa budú nachádzať najobľúbenejšie klasiky ako Big mac, kuracie nugetky aj cheeseburger. Sama sa na Twitteri vyjadrila, že menu bude dostupné od 13. do 24. decembra. Pri nákupe nad $1 bude možné získať rôzne darčeky zdarma.

Na Twittri sa objavil zvláštny obrázok prezentujúci túto kampaň. Ľudia za tým hľadajú rôzne dôvody, ako napríklad klimatickú krízu. Mariah sa na ňom totiž nachádza pri mori. Z minulých marketingových kampaní McDonald’s, kde boli obsadené celebrity ako Travis Scott, je známe, že majú tendenciu prilákať mladších zákazníkov, uvádza stránka cnbc.com.
(VT)
Odporúčané články
Pred Nežnou revolúciou sme na väčšinu tovarov a služieb robili dlhšie, dožívali sme sa menej rokov a výrazný rozdiel je aj v ponuke, z ktorej si môžeme vyberať. Napriek tomu prežíva mýtus, že dnes sa žije horšie než v roku 1989.
Pivovarský guláš patrí medzi najobľúbenejšie jedlá, ktoré spájajú silnú chuť hovädzieho mäsa, karamelizovanej cibule a výrazného vývaru. Vďaka pivu získava jemnú horkasto-sladkú arómu a plnšiu chuť, ktorá sa počas pomalého dusenia dokonale prepojí.
Vedci zistili, že ľudia v krajinách s rozšírenou viacjazyčnosťou majú menšiu pravdepodobnosť, že vykazujú známky zrýchleného starnutia. Monolingualisti naopak s väčšou pravdepodobnosťou vyzerajú biologicky staršie, ako je ich vek. Už znalosť jedného ďalšieho jazyka má badateľný ochranný účinok, píše ScienceAlert.