Minister školstva je proti zatváraniu škôl
Minister školstva Branislav Gröhling (SaS) nepovedal, kde je jeho hranica pri zatváraní škôl v súvislosti s pandémiou koronavírusu, kedy by položil funkciu. „Čo by som dosiahol, keby som položil funkciu?“ spýtal sa Gröhling v relácii televízie Markíza Na telo s Michalom Kovačičom.
Minister odmieta celoplošne zatvoriť školy, robia to úrady verejného zdravotníctva v regiónoch. Položil si otázku, aký zmysel malo zatvoriť školy v Bratislave. Pre neho je dôležité, aby školy ostali otvorené. „Tvárime sa, že ohniská sú na všetkých školách, čo nie je pravda,“ upozornil Gröhling. Podľa neho Slovensko je jediná krajina, kde politici vyzývajú na zatvorenie škôl.
Poslanec Ladislav Kamenický (Smer-SD) odmietol, aby boli počas lockdownu zvýhodnení očkovaní ľudia a dialo sa rozdeľovanie na očkovaných a nezaočkovaných. „Dnes máme pocit, že rozdeľujete, nabádate ľudí, aby nemali radi nezaočkovaných,“ uviedol Kamenický. Odmietol povinné očkovanie. Podľa Kamenického Smer-SD by urobil všetko pre to, aby sa Slovensko do súčasnej situácie nedostalo. Ak už by mal byť lockdown, je za to, aby bol čo najkrajší.
Zdroj: (SITA, ta;isu)
Odporúčané články
Až 20 stredných odborných škôl z celého Slovenska a viac ako 40 súťažiacich sa zapojilo do Majstrovstiev Slovenska Body Art 2025, ktoré sa konalo 7. – 8. novembra 2025 v priestoroch Clarion Congress Hotela v Bratislave. Súťaž patrí medzi najvýraznejšie podujatia pre žiakov stredných odborných škôl v oblasti vizáže, hairstylingu a bodypaintingu.
Valné zhromaždenie dnes odsúhlasilo viacero zmien vo vedení Klubu akcionárov Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti, a.s., o.z. Novým predsedom správnej rady sa stal Stanislav Hreha. Novými členmi správnej rady sa stávajú Ľubomír Čigáš a Matej Smorada.
Zoologická záhrada v Košiciach po šiestich dňoch opäť privítala návštevníkov. Uzavretá bola pre rozsiahle škody, ktoré v areáli spôsobila kalamita ťažkého mokrého snehu. Ten priebežne vyvracal stromy v rôznych častiach zoo a znemožnil bezpečný pohyb verejnosti.


