TOTO sú ikonické vianočné reklamy, ktoré majú Slováci radi
Vianočné reklamy patria medzi tie, ktoré vedia svojou atmosférou potešiť. Niektoré z nich, Slováci považujú za svoje obľúbené už roky. Reklamy s vianočnou tematikou sa na obrazovkách zvyknú objaviť už v októbri. V článku je zoznam TOP slovenských vianočných reklám.
Okrem sviatočnej atmosféry obsahujú aj iné tajomstvá, prečo sa stávajú obľúbenými. Orientujú sa na cieľové publikum a čo najefektívnejšie sa ho snažia osloviť. Značkám ide síce stále o predaj, ale ako uvádza stránka harton.sk, Vianoce sú tým najlepším obdobím na budovanie dôvery. V neposlednom rade sú reklamy obohatené o emocionálnu stránku. Ľudia sa s nimi vedia stotožniť, a preto ich koniec koncov majú radi.
Zlaté prasiatko
Obľúbenou reklamou, ktorá sa na obrazovkách objavuje už roky je práve Zlaté prasiatko. Aj keď je dej reklamy jednoduchý, svojou autentickosťou si získal mnohých. „Nie, nie ja nemusím, ja už ho vidím…“je ikonická veta, ktorú Slováci poznajú už od roku 2003.
Ahoj Kikuš
Vianočná reklama Ahoj Kikuš, zaujala najmä chytľavou pesničkou. Spievajúci Santovia sa pomocou spevu snažili odovzdať odkaz: „sviečky som už zohnal, mám napustiť vaňu? Tvoj Maťo.“ Pamätáte si túto reklamu?
Vianočný kamión
„Vianoce už prišli,“ aj táto veta naznačovala klasický príchod vysvieteného kamióna od Coca-Cola. Reklama z roku 2017 je stále jednou z obľúbených klasík.
Zima na saniach
Reklamy mobilných operátorov patria medzi vianočné poklady už pár rokov. Medzi obľúbencov z roku 2014 sa radila aj táto reklama: „Zima s nami letí na saniach. My z tej rýchlej jazdy nemávame strach.“
Pokračovanie nájdete na nasledujúcej strane.
Odporúčané články
Donald Trump v príhovore oslovil svojich podporovateľov s posolstvom, ktoré má predznamenať začiatok nového obdobia pre Spojené štáty americké. Podľa aktuálnych informácií má Trump získaných 267 elektorálnych hlasov, zatiaľ čo jeho konkurentka z Demokratickej strany Kamala Harrisová disponuje 224 hlasmi. Kandidát, ktorý získa aspoň 270 hlasov zo Zboru voliteľov, sa stáva víťazom volieb.
Kampaňou Napíš list – Poteš srdce košická knižnica piatykrát inšpirovala k prejavom pozornosti a úcty voči staršej generácii. Listy boli odovzdané adresátom v troch seniorských zariadeniach.
Ak patríte medzi milovníkov starožitností a jedinečných kuriozít, víkend vám ponúka dve skvelé príležitosti.