Objavte menej známe turistické miesta a novú atrakciu Slafkovský štít
Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Región Turizmus odštartovala minulý rok novú kampaň “Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nájdeš”. Krajská organizácia touto kampaňou reagovala na preplnené akvaparky či lanovky v Košickom kraji. Propagovať sa rozhodli menej známe miesta, ktoré nie sú často vyhľadávané a navštevované masami turistov. Kampaň pokračuje aj tento rok a jej súčasťou je aj Slafkovský štít.
Kampaň “Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nájdeš” nadväzuje v tomto roku na tú minuloročnú. V minulom roku táto kampaň získala niekoľko prestížnych ocenení. Cieľom tohtoročnej turistickej sezóny je poukázať na to, že príjemná dovolenka nie je len o tom, koľko známych a masovo navštevovaných miest človek navštívi, ale o tom, koľko hodnotných, autentických a nezabudnuteľných zážitkov si z navštívených miest odnesie.
>>> BUCKET LISTY NÁJDETE V GALÉRII <<<
V rámci kampane majú v tomto roku v lete turisti možnosť zúčastniť sa výstupu na Slafkovský štít v Košickom kraji. Okrem toho nájdu na Červenom brehu novú atrakciu a špeciálnu tabuľu, ktorá dočasne nesie prezývku Slafkovský. Inšpiráciou na tento názov je rodený Košičan a známy hokejista Juraj Slafkovský, ktorý sa stal aj tvárou tohtoročnej kampane. Mladá hokejová hviezda zostavila aj bucket list s jeho obľúbenými lokalitami.
Návštevníkov na vrchole čaká nová atrakcia, pri ktorej majú možnosť získať vtipnú fotku a zároveň aj netradičný zážitok. Výkonná riaditeľka Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus Lenka Vargová Jurková uviedla, že výstup na Slafkovský štít stihlo v posledných dňoch už niekoľko známych influencerov, medzi ktorými bol @toto_je_nas_svet ako rodinný výletník, @lukas.stanislav ako spotené tričko aj s priateľkou a influencerkou Xéniou, @thebacis ako hľadač pokladov a @mcokajcek ako gastronaut. Všetci influenceri strávili v Košickom kraji niekoľko dní a spoločne na sociálnych sieťach prezentovali svoje zážitky a lokality, ktoré navštívili. Všetci influenceri zostavili bucket listy s unikátnymi lokalitami a ku každej priradili bláznivú úlohu.
Zdroj: (Košice Región Turizmus, ZL)