FRESH leták po novom
Ponúknuť zákazníkom FRESH viac. To je hlavný dôvod, prečo sa klasický leták FRESH zmenil na magazín Zdravé potraviny:dnes. Akciové tovary v ňom nájdete aj naďalej. Pribudnú však ďalšie užitočné informácie a atraktívna letáková súťaž. To všetko nielen v tomto magazíne, ale aj na webovej stránke www.zdravepotravinydnes.sk a na facebookovej stránke siete FRESH.
„Každý zákazník, vrátane mňa, počúva od predajcov, že ponúkajú čerstvé a zdravé potraviny. Je to trend, ktorý pomáha zárobkom. Nie som si však istý, že sa každý predajca zdravím ponúkaných výrobkov skutočne zaoberá. V minulosti som to nerobil ani ja. Dnes som však už ďalej, hľadím pod pekný obal a kladiem si otázky: Čo je obsahom potravín, ktoré predávame? Čo môžem robiť pre to, aby boli naše produkty skutočne zdravé? Práve preto sme zaviedli do predajní privátnu značku FRESH a FRESH Exclusive, kde na kvalitu produktov dbám osobne. Ako však prispieť k tomu, aby ľudia vedeli, čo je zdravé alebo rozumeli údajom na obale produktov? Jediný spôsob je zákazníkom tieto užitočné informácie poskytnúť a verím, že správnou cestou je práve magazín Zdravé potraviny:dnes,“ povedal zakladateľ siete FRESH Miroslav Labaš.
„Slovenská sieť predajní FRESH je typická stálym posunom vpred. Svedčí o tom nielen neustály rast počtu predajní po celom Slovensku (aktuálne 800 predajní – pozn. red.), skvalitňovanie servisu pre zákazníkov, ale i rozširovanie počtu zdravých potravín v našich obchodoch. Tentokrát sme sa rozhodli ísť ešte ďalej a ponúknuť ľuďom popri informáciách o zľavnených produktoch v letáku aj ďalší kvalitný obsah. V spolupráci s najväčším denníkom v meste sídla našej spoločnosti sme preto vytvorili magazín na tému zdravých potravín, ktorý pomôže zorientovať sa vo svete potravín. Verím, že to naši zákazníci ocenia,“ skonštatoval riaditeľ siete FRESH Miroslav Urban.