Kollár si nevie predstaviť vládnutie menšinovej vlády, Šeliga apeluje na zdravý rozum
Predseda hnutia Sme rodina Boris Kollár si nevie predstaviť vládnutie menšinovej vlády, najmä v súčasnej postpandemickej situácii a energetickej kríze. Je to na strane Sloboda a solidarita, aby urobila kompromis. Za možný kompromis považuje odchod oboch ministrov, hospodárstva aj financií. Podľa neho je to však konflikt ministra financií Igora Matoviča (OĽaNO) a ministra hospodárstva Sulíka (SaS) a oni by si to aj mali vyriešiť medzi sebou. Boris Kollár to povedal po stretnutí koaličných partnerov.
Podpredseda Koaličnéj strany Za ľudí Juraj Šeliga tvrdí: “Nechcem si vyberať medzi hnutím OĽaNO a stranou SaS, treba myslieť na blížiacu sa zimu a energetickú krízu”.

Minister financií a predseda hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti (OĽaNO) Igor Matovič nechce odstúpiť a strana Sloboda a solidarita nechce ustúpiť zo svojej požiadavky. Koaličná strana Za ľudí podľa slov jej podpredsedu Juraja Šeligu stále apeluje na zdravý rozum v súvislosti s blížiacou sa zimou a energetickou krízou. Šeliga takisto povedal, že na konci je to stále konflikt medzi dvomi ľuďmi, ktorí by si ho mali vyriešiť.
Strana oceňuje zmeny v koaličnej zmluve, ktoré navrhol premiér Eduard Heger (OľaNO) a fakt, že sa posunuli z pozície ultimáta. Strana však dodala, že by bolo dobré, keby Sulík ešte zopár mesiacov na svojom poste zotrval. Šeliga povedal, že si nechce vyberať medzi stranou SaS a hnutím OĽaNO, chce, aby krajina zvládla zimu. Nie sú za predčasné voľby, ale za fungovanie štvorkoalície. Predstavitelia strany Za ľudí to povedali na tlačovej besede po stretnutí koaličných partnerov.
Zdroj: (SITA, DSe;kl)
Odporúčané články
Už v nasledujúcej letnej sezóne by sa návštevníci Národného olympijského centra plaveckých športov (NOCKE) mohli spúšťať z jeho novej tobagánovej veže. Pre svoje letné osvieženie budú mať na výber 55-metrový turbo alebo pomalší 90-metrový klasický tobogán.
Od spustenia košického obchvatu ho využilo približne pol milióna vozidiel. Z veľkej časti išlo o nákladnú dopravu. Informovali o tom z mediálnej komunikácie Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS). Po približne dvoch mesiacoch od otvorenia nového, 14-kilometrového úseku pri Košiciach sa podľa NDS poradilo dostať z metropoly východu 90 percent tranzitnej nákladnej dopravy. Denne cezeň prejdú približne tri tisícky ťažkých nákladných vozidiel.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) sprístupnila webovú stránku s registračným formulárom, prostredníctvom ktorého môžu cestujúci požiadať o mimoriadne odškodnenie za zranenia, ktoré utrpeli pri nedávnych železničných nehodách pri Jablonove nad Turňou a Pezinku. Vláda SR schválila jednorazový finančný príspevok 12. novembra ako mimoriadnu formu pomoci nad rámec zákonných povinností dopravcu.