Ako zaručiť, že ľudia na internete nájdu váš produkt alebo službu?
V súčasnosti, keď chce človek niečo nájsť, kde musí hľadať? No predsa na internete. Či už ide o recept na nedeľný obed, inšpiráciu na najbližší výlet a samozrejme aj prakticky akýkoľvek produkt, či službu.

Čim vyššie umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania, tým vyššia šanca na objednávku
A práve na produkty a služby sa teraz zameriame. Určite to robíte aj vy. Chcete niečo kúpiť, či už všeobecne, napríklad nejaké štýlové tričko, alebo hľadáte niečo konkrétne, trebárs termovíziu Hikmicro Gryphon, ale neviete (aspoň zatiaľ), od akého predajcu danú vec kúpite. Čo v takýchto prípadoch robíte?
Samozrejme, zamierite na internetový vyhľadávač, zadáte hľadanú vec a pozeráte výsledky vyhľadávania. A vo väčšine prípadov ich pozriete prvých niekoľko, maximálne prvú stranu a z tých si vyberiete.
Ak to teraz otočíme, čiže pozrieme sa na to z pohľadu predávajúceho a opäť je jedno, či pôjde napríklad o nábytok, alebo kvalitné sisalové terče, dôležité je byť v súvisiacich výsledkoch vyhľadávaní na popredných priečkach, aby sa potenciálny zákazník dostal k vášmu odkazu ako k prvému. Čím vyššie umiestnenie, tým vyššia šanca, že nakúpi práve u vás.
Odpoveď sa skrýva za tromi písmenami
A práve so stúpaním vo výsledkoch vyhľadávaní na tie najvyššie priečky vám (alebo presnejšie vášmu webu) pomôže optimalizácia pre vyhľadávače. Tento súbor techník a postupov sa častejšie označuje ako SEO (z anglického search engine optimization).
Začali ste teraz hľadať na internete, aká je SEO optimalizácie cena? To je celkom individuálne, vplyv na cenu má totižto rozsah prác, ktoré budú v rámci optimalizácie vykonané, ale aj miera konkurencie vo vašej oblasti a samozrejme vaše prípadné špeciálne požiadavky.
Pre hrubú predstavu môžete počítať s niekoľkými stovkami eur, ale oveľa dôležitejšie je, že to bude investícia, ktorá sa vám bude každý mesiac vracať. A to v podobe väčšieho množstva objednávok a teda aj vyšších ziskov.
(Reklamná správa)
Odporúčané články

Tento legislatívny návrh, ktorý má za cieľ definitívne ukončiť dovoz plynu z Ruska do konca roka 2027, považujeme za nevyvážený, geopoliticky motivovaný krok, ktorý vážne ohrozuje konkurencieschopnosť európskeho priemyslu, sociálnu stabilitu a princípy právneho štátu v EÚ.

Hlavnou financujúcou bankou Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti, a.s. sa stala Slovenská sporiteľňa, a.s. Banka poskytne vodárňam financovanie vo výške 130 miliónov eur. VVS tým posilnila vlastnú finančnú stabilitu, zabezpečila zdroje pre plnenie rozvojových potrieb VVS v oblasti core, aj non-core aktivít. Vyplýva to zo zmluvy, ktorú obe spoločnosti uzavreli.

Pôsobia na východnom Slovensku a prispievajú k udržateľnému rozvoju regiónu. Práve takéto firmy a jednotlivci sa uchádzali o ocenenie ESG Awards, vyhlásené klastrom Košice IT Valley. Víťazmi jednotlivých kategórií sa stali Petra Nagyová, Banik & syn a Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia (DTITSO SK).