Čo je remarketing na Googli?

Spôsobov, ako si robiť reklamu na internete je veľké množstvo. Aj keby sa zameriame čisto na Google, možností pre reklamu v tomto jednoznačne najpopulárnejšom internetovom vyhľadávači je veľa.
Ak už raz navštívili váš web, pripomeňte im, aby sa vrátili
Jedným z obľúbených spôsobov Google reklamy je takzvaný remarketing. Je to spôsob, akým sa vaša reklama zobrazuje ľuďom, ktorí už predtým navštívili váš web, zatiaľ čo vyhľadávajú cez Google podobné produkty alebo si prezerajú partnerské weby.
Nielenže takýto spôsob zvyšuje povedomie o značke, ale zároveň môže potenciálnym zákazníkom pripomenúť, aby vykonali nákup u vás alebo ak u vás už niečo kúpili, uskutočnili nákup opäť pri ďalšom produkte.
Tovar ostal v košíku?
Pre lepšiu predstavu si to môžeme rozobrať na príklade. Ponúkate produkty pre priemysel. Potenciálny zákazník navštívi váš web a prezerá si napríklad lineárne vedenia. Niekedy neskôr opäť vyhľadáva podobne zameraných dodávateľov, čo znamená, že je pravdepodobné, žeby chcel uskutočniť nákup. Popritom sa mu môže zobrazovať vaša reklama, ktorá mu pripomenie, že predtým si prezeral vašu ponuku.
Tak isto môžete cieliť reklamu na ľudí, ktorí si u vás niečo pridali do košíka, ale nedokončili objednávku. Reklama im tak bude pripomínať, že chceli niečo objednať, ale objednávka ešte nie je uskutočnená.
Skúste im ponúknuť aj ďalšie produkty
Takáto reklama pritom nemusí byť len všeobecne na vašu firmu. Vďaka dynamickému remarketingu sa môže ľuďom zobrazovať reklama na konkrétne produkty alebo služby, ktoré si na vašom webe pozerali.
Tak isto môžete cez reklamu osloviť zákazníkov, ktorí napríklad spomínané lineárne vedenie u vás zakúpili a chceli by ste, aby uskutočnili ďalšiu objednávku. Reklama im môže zobrazovať pre zmenu rotačné tesnenia alebo iné produkty z vašej ponuky, ktoré by ešte mohli potrebovať.
Dokonca si môžete tvoriť zoznamy zákazníkov, ktorí vám poskytli kontaktné údaje. Keď budú potom prihlásení na Googli, môžu sa im zobrazovať vaše reklamy.
(Reklamná správa)
Odporúčané články

Kúpa nehnuteľnosti je pre bežných ľudí najväčšou investíciou v živote. Rozhodne tak nejde o niečo, čo by bolo rozumné unáhliť. Platí to o to viac, ak ide o rodinný dom, pri ktorom si musíte všímať viac vecí ako pri kúpe bytu.

Bolesť chrbta v akejkoľvek podobe býva často dávaná do súvislosti so sedavým zamestnaním. Ani zďaleka sa však netýka len tých, ktorí pracujú v kancelárii. Niektoré štatistiky hovoria, že počas života sa s ňou stretne až 80 % ľudí. To znamená, že postihuje pestrú škálu ľudí s rôznymi zamestnaniami.

Ešte pred 10 rokmi panovala na chodbách poľských nemocníc a kliník biela farba, ktorá sa najmä spájala s čistotou. Avšak odvtedy sa veľa zmenilo – dnešné nemocničné uniformy a plášte vyzerajú úplne inak! Lekári a sestry si častejšie volia výrazné lekárske farby, ako sú napríklad ružová, fialová, červená alebo zelená. Pozrite sa, ako môžu farby odevov lekárskeho personálu ovplyvniť náladu pacientov. Zistite, ako rozpoznať príslušníkov jednotlivých profesijných skupín vo zdravotníctve podľa farieb plášťov. Je to jednoduchšie, než si myslíte!