Čo môžu priniesť cenové porovnávače vášmu biznisu?
Pod online reklamou si ľudia častokrát predstavujú len nekonečné vyklikávanie kampaní cez Google či Facebook. Majitelia však zabúdajú na jedno odvetvie, ktoré im môže pri reklame na internete pomôcť. Tým sú cenové porovnávače, ktoré v sebe ukrývajú veľký potenciál.
Online reklamu v dnešnej dobe väčšina firiem robí prostredníctvom najväčšieho vyhľadávača na svete Google a jeho Google Ads.
K tejto reklame následne pridávajú kampane na sociálnych sieťach Facebook či Instagram.
Väčšina marketérov však zabúda na skrytý potenciál cenových porovnávačov, ktoré sú predovšetkým na Slovensku mimoriadne populárne.
Reklama na cenových porovnávačoch dokáže naštartovať váš biznis, keďže na tieto vyhľadávače chodia spotrebitelia s jediným cieľom, a to nakúpiť tovar, ktorí už dopredu hľadajú.
Ako vytvoriť úspešnú reklamu na cenových vyhľadávačoch
Podobne, ako pri ďalších typoch reklamy na internete, tak aj pre reklamu na cenových porovnávačoch platia niektoré pravidlá, ktoré je nutné dodržiavať ak chcete, aby bola kampaň úspešná.
Kľúčovú úlohu hrá feed
Hlavnú úlohu v správne nastavenej kampani hrá vytvorenie kvalitného feedu, v ktorom je nutné mať správne nastavené produktové kategórie, správne názvy vašich produktov a ďalšie atribúty, ktoré môžu pomôcť spotrebiteľom rozhodnúť sa pre váš produkt.
Nastavte rozumnú cenu
Užívatelia chodia na cenové vyhľadávače najmä kvôli tomu, aby našli svoj produkt v najlepšom pomere ceny a kvality.
Práve preto vám odporúčame nastavovať ceny vašich produktov v podobných reláciách, ako konkurencia.
Nechajte si poradiť od odborníkov
V prípade, že nemáte čas skúmať všetky úskalia reklamy na cenových porovnávačoch, určite si nechajte poradiť od odborníkov, ktorí sa týmto typom reklamy na internete dlhodobo zaoberajú.
(Reklamná správa)
Odporúčané články
Lesopoľnohospodárska urbárska spoločnosť (LPUS) zaslala mestu Snina návrh, ktorý by mohol predstavovať riešenie pre dlhodobo zanedbanú oblasť Sninských rybníkov. „Sninské rybníky majú pre Sninčanov veľký význam. Je to srdcová záležitosť nás všetkých,“ hovorí predseda Urbáru Ladislav Kovaľ.
Viete, kde sa stáva najväčšie množstvo úrazov? Možno vás to prekvapí, ale z tohto hľadiska sú najrizikovejším prostredím naše vlastné domácnosti. A platí to pre všetky vekové kategórie vrátane seniorov, ktorí sú spolu s deťmi do 5 rokov najčastejšími obeťami domácich úrazov. Ako by sa teda mali seniori doma chrániť?
Chcete svoju partnerku potešiť krásnym šperkom a záleží vám na tom, aby bol osobný a s hlbšou symbolikou? Skúste sa inšpirovať drahokamami podľa znamenia zverokruhu. Existuje dlhá tradícia, podľa ktorej sa ku každému znameniu hodia určité typy kameňov, ktoré v sebe nesú špecifickú energiu a význam.