Chýbajú 60-centové lístky
Viacerí čitatelia, ba aj predajcovia nás informovali, že je problém zohnať 60-centové papierové cestovné lístky na mestskú hromadnú dopravu.
„Necestujem často MHD, tak nemám ani predplatnú kartu a pravidelne si lístok kupujem,“ hovorí pán Milan, ktorý nedostatok lístkov pociťuje minimálne tri týždne.
„Máme problém so 60-centovými lístkami. Horšie je, že keď voláme na dopravný podnik, telefón iba vyzváňa. A nikto nám nič neoznámil,“ posťažovala sa stánkarka.
[ad][/ad]Minuli sa
Ako sme sa dozvedeli od vedenia DPMK, distribútori, s ktorými má spoločnosť zmluvu o predaji papierových lístkov na 30 minút, v uplynulých dňoch dopredávali posledné zásoby a je možné, že u niektorých sa aj minuli. „Dopravný podnik urobil na dotlač týchto lístkov verejno-obchodnú súťaž, víťazná firma ich momentálne dala vytlačiť. V priebehu budúceho týždňa ich chceme začať distribuovať jednotlivým predajcom, s ktorými máme podpísané zmluvy.“
Dajú sa kombinovať
Vedenie DPMK tvrdí, že predajcov zásobujú 30-centovými lístkami, ktorých majú dostatok. Zároveň upozorňujú cestujúcich, že v zmysle platnej tarify je povolené miesto 60-centového lístka mať pri sebe dva za polovičnú cenu. „Usmernili sme predajcov, aby do doplnenia zásob upozornili zákazníkov o tejto možnosti a ponúkali dva 30-centové lístky.“
Zároveň cestujúcej verejnosti odporúčajú platiť za cestovné napr. bezkontaktnými čipovými kartami, ktorých využitie vyjde pri tomto type lístkov na 30 minút lacnejšie ako pri zakúpení ich papierovej verzie.
[ad2][/ad2]Odporúčané články
Všetkých 880 chodníkov v projekte „Adoptuj si chodník a zarábaj“ bolo počas prvých dní tohtoročného piateho ročníka adoptovaných. Mesto Košice tak od včera pridáva nové úseky, čím zvýši počet adoptovateľných chodníkov na viac ako 900.
V poslednej dobe sa poslanec Miloš Ihnát, spoločne s poslankyňou Zemkovou ocitli v centre pozornosti, a to kvôli svojej fotografii zverejnenej na sociálnej sieti. Podľa najnovších správ z posledného zasadnutia krajského zastupiteľstva, malo byť voči Ihnátovi konanie zastavené.
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) pokračujú v modernizácii železničnej infraštruktúry na Východnom Slovensku, pričom čerpajú finančné prostriedky z viacerých zdrojov, vrátane Programu Slovensko, Nástroja na prepájanie Európy (CEF), Plánu obnovy a odolnosti a Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII). Tieto investície sa zameriavajú na modernizáciu tratí, železničných uzlov, elektrifikáciu a výstavbu prestupných terminálov.