Chýbajú 60-centové lístky
Viacerí čitatelia, ba aj predajcovia nás informovali, že je problém zohnať 60-centové papierové cestovné lístky na mestskú hromadnú dopravu.
„Necestujem často MHD, tak nemám ani predplatnú kartu a pravidelne si lístok kupujem,“ hovorí pán Milan, ktorý nedostatok lístkov pociťuje minimálne tri týždne.
„Máme problém so 60-centovými lístkami. Horšie je, že keď voláme na dopravný podnik, telefón iba vyzváňa. A nikto nám nič neoznámil,“ posťažovala sa stánkarka.
[ad][/ad]Minuli sa
Ako sme sa dozvedeli od vedenia DPMK, distribútori, s ktorými má spoločnosť zmluvu o predaji papierových lístkov na 30 minút, v uplynulých dňoch dopredávali posledné zásoby a je možné, že u niektorých sa aj minuli. „Dopravný podnik urobil na dotlač týchto lístkov verejno-obchodnú súťaž, víťazná firma ich momentálne dala vytlačiť. V priebehu budúceho týždňa ich chceme začať distribuovať jednotlivým predajcom, s ktorými máme podpísané zmluvy.“

Dajú sa kombinovať
Vedenie DPMK tvrdí, že predajcov zásobujú 30-centovými lístkami, ktorých majú dostatok. Zároveň upozorňujú cestujúcich, že v zmysle platnej tarify je povolené miesto 60-centového lístka mať pri sebe dva za polovičnú cenu. „Usmernili sme predajcov, aby do doplnenia zásob upozornili zákazníkov o tejto možnosti a ponúkali dva 30-centové lístky.“
Zároveň cestujúcej verejnosti odporúčajú platiť za cestovné napr. bezkontaktnými čipovými kartami, ktorých využitie vyjde pri tomto type lístkov na 30 minút lacnejšie ako pri zakúpení ich papierovej verzie.
[ad2][/ad2]Odporúčané články
V meste už cítiť sviatočnú atmosféru nielen na trhoch pri vysvietenom stromčeku, ale atmosféru dopĺňa aj výzdoba Hlavnej ulice. Z našej prvej vianočnej ankety vysvitlo, že Košičania sú štedrí a plánujú minúť na dary pre príbuzných pomerne vysoké čiastky. Preto sme sa v ďalšej ankete pýtali, či už majú pripravené vianočné darčeky, alebo ich kupujú na poslednú chvíľu.
Už v nasledujúcej letnej sezóne by sa návštevníci Národného olympijského centra plaveckých športov (NOCKE) mohli spúšťať z jeho novej tobagánovej veže. Pre svoje letné osvieženie budú mať na výber 55-metrový turbo alebo pomalší 90-metrový klasický tobogán.
Kandidát na predsedu Košického samosprávneho kraja Majo Porvažník a kandidát na primátora Košíc Martin Mudrák dnes spoločne oznámili spustenie crowdfundingovej kampane na Donio na podporu ich spoločného projektu „Žeby dobre bolo“. Ide o prvú komplexnú a profesionálnu víziu, ktorej cieľom je zmeniť Východné Slovensko a Košice z prežívajúceho regiónu na miesto európskeho významu.