“Delová hala” v Moldave je pripravená na modernizačné projekty Ozbrojených síl (FOTO)
Centrálna opravárenská hala, nazývaná aj ako takzvaná delová hala, prešla rekonštrukciou a je pripravená na modernizačné projekty pre Ozbrojené sily Slovenskej republiky (OS SR). Informácie zverejnil minister obrany Jaroslav Naď na sociálnej sieti.
“Zapojenie slovenských podnikov do modernizačných projektov si vyžaduje aj prispôsobenie a modernizáciu ich infraštruktúry a vybavenia,” uviedol minister obrany Jaroslav Naď. Centrálna opravárenská hala (tzv. delová hala) prevádzky servisno-opravárenských služieb v Moldave nad Bodvou prešla kompletnou rekonštrukciou.
>>> Fotky haly pred a po nájdete v GALÉRII. <<<









Jaroslav Naď informoval o tom, že opravovne poskytujú služby v oblasti opráv a údržby širokého spektra vojenskej techniky a vojenského vybavenia, ktoré používajú OS SR. Medzi používanou technikou je aj raketometná, delostrelecká a iná technika. V novozrekonštruovanej hale by mal prebiehať aj servis, opravy a výroba komponentov pre bojové obrnené vozidlá Patria AMV 8×8.
V prevádzke servisno-opravárenských služieb prebiehajú v Moldave nad Bodvou v zrekonštruovanej delovej hale aj ďalšie investičné zámery, ktorých cieľ je zvýšiť technologickú úroveň opravárenských a výrobných procesov.
Zdroj: (Jaro Naď – minister obrany SR, OĽANO, ZL)
Galéria
Odporúčané články
V Košiciach sa v ako prvom slovenskom meste uskutočnil prieskum duševného zdravia v základných školách (ZŠ). Ako mesto informovalo, jeho výsledky sú priaznivé, väčšina žiakov sa v škole cíti príjemne, bezpečne a má pozitívne vzťahy so spolužiakmi aj učiteľmi.
Medzi Bratislavou a Košicami spustili nové letecké spojenie. Prvý let smeroval z hlavného mesta do metropoly východu, následne lietadlo s cestujúcimi z Košíc smerovalo do Bratislavy. Odštartovala tak vnútroštátna linka, ktorá prepojí dve najväčšie mestá na Slovensku. Linka bude lietať deväťkrát týždenne, cestujúcich odvezie moderný Airbus A321. Jeho kapacita je 239 sedadiel. Obsadenosť prvého letu z Košíc dosiahla 97 percent, letieť sa ním chystalo 233 cestujúcich.
Opravu podjazdu, ktorý nikomu nepatrí a nemá stavebnú dokumentáciu, bol prekážkou pre plynulosť premávky a kompetentní ho nechceli riešiť, zabezpečovalo Občianske združenie Zachráňme podjazd. Ich aktivita bola dobrovoľná a výsledok slúžil všetkým. Keď sa v podjazde pri katastrálnom úrade objavil život v podobe karasov a kačiek, dobrovoľníci nechali odloviť ryby Slovenským rybárskym zväzom, aby bolo všetko v súlade s nariadeniami. V rozhovore so zakladateľom OZ Zachráňme podjazd Viliamom Knapom hovoríme o tom, aké dôležité je nevzdať sa.

