Kampaň letiska prekonala známe svetové značky
Aktualizované. Letisko Košice svojou kampaňou na zvýšenie povedomia o novej leteckej linke pomocou piatich známych osobností uspelo v medzinárodnej konkurencii.
V piatok sa v portugalskom Porte konalo slávnostné odovzdávanie cien v rámci BEA World Festival – Svetového festivalu najlepších podujatí. V konkurencii stoviek udalostí z celého sveta získal projekt pripravený agentúrou Creative Pro pre Letisko Košice dve ceny.
Marketingovú kampaň nominovali v troch kategóriách. Letisku a agentúre sa nakoniec podarilo získať dve ocenenia, striebornú cenu v kategórii nízky rozpočet a bronzovú v kategórii použitie webu a sociálnych médií. Košické letisko s agentúrou uspeli v konkurencii svetoznámych značiek ako Mercedes Benz, Redbull či Cisco.

Ocenený projekt bol postavený na piatich influenceroch – youtuber Selassie, komička Evelyn, bloger Ľubo Šiška a bloger o jedle Foodtips Košice a manažér Marek Lavčák. Tí odleteli z Košíc vďaka novému spojeniu s Turkish Airlines do piatich svetových destinácií Istanbul, Dubaj, Maurícius, Bangkok a New York. Svoje zážitky neskôr zdieľali so svojimi fanúšikmi prostredníctvom sociálnych sietí. Celkový dosah kampane na sociálnych sieťach sa vyšplhal na úroveň 6,1 milióna zásahov.
[ad][/ad]Odporúčané články
Ide o dôsledok nedávneho nepriaznivého počasia. Ako Mestské lesy informovali, ide o lokalitu pri dobývacom priestore „KERKO“, mapku výskytu možno nájsť na sociálnej sieti.
Vianočné sviatky sú pre staršiu generáciu najmä o pocite pokoja a blízkosti rodiny. Pri výbere darčeka pre rodičov či starých rodičov sa do popredia dostáva najmä starostlivosť o zdravie, zvyšovanie domáceho pohodlia a podpora ich záľub. Ideálny dar by mal byť praktický, ľahko ovládateľný a mal by seniorom spríjemniť každodenný život. Prinášame overené tipy na darčeky, ktoré sa dajú kúpiť priamo v Košiciach.
Od spustenia košického obchvatu ho využilo približne pol milióna vozidiel. Z veľkej časti išlo o nákladnú dopravu. Informovali o tom z mediálnej komunikácie Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS). Po približne dvoch mesiacoch od otvorenia nového, 14-kilometrového úseku pri Košiciach sa podľa NDS poradilo dostať z metropoly východu 90 percent tranzitnej nákladnej dopravy. Denne cezeň prejdú približne tri tisícky ťažkých nákladných vozidiel.