Meníme sa na ranník!
Košice:dnes pripravuje pre svojich čitateľov viacero pozitívnych zmien. Z večerníka sa stane ranník, vychádzajúci každý pracovný deň už ráno. Ešte kvalitnejší obsah a atraktívnejší výzor v novinách i na webe, väčšia dostupnosť v tlačenej aj elektronickej verzii. To všetko už od 29. júna 2015 a pre našich čitateľov stále bezplatne.

Naše noviny vyčnievajú z radu už od svojho počiatku. Nebáli sa vzniknúť v čase všeobecne nežičlivom pre médiá. Nebáli sa poskytnúť kvalitu čitateľom bezplatne, ako prvé. A odvahu na zmenu máme aj :dnes.
VIAC PRE VÁS
„Informovať, poradiť aj pobaviť. Prinášať silné košické témy, zo života obyvateľov nášho mesta. To je zámer, na ktorom dlhodobo pracujeme a ktorý zohľadní aj obsah nového košice:dnes,“ povedal šéfredaktor Dušan Karolyi.
NOVÝ DIZAJN
„Sme mladé, moderne zmýšľajúce médium. Naším záujmom je neustála evolúcia. Chceme zvyšovať atraktívnosť košice: dnes pre našich čitateľov, a to nielen v obsahu, ale i forme. Pripravili sme preto nový, modernejší a prehľadnejší dizajn novín aj webovej stránky. Verím, že to naši čitatelia ocenia svojím záujmom,“ povedala na margo zmeny vizuálu Alexandra Mihók-Kvietková, riaditeľka marketingu košice:dnes.
Zmena košice:dnes na ranník súvisí s vylepšením novín ako takých.
„Skvalitnenie vizuálu novín ide ruka v ruke so zvýšením kvality tlače. Tú sme sa rozhodli posunúť na najvyššiu úroveň a zvolili dodávateľa patriaceho k špičke v strednej Európe,” dodala Mihók-Kvietková.
BLIŽŠIE K VÁM
Keďže je po košice:dnes veľký dopyt, posilníme popri tlačenej aj elektronickú verziu. Kompletné noviny nájdete denne na stiahnutie na našom webe i facebooku.
Okrem toho pridáme aj možnosť dostávať náš denník e-mailom. Košice:dnes si tak môžete pohodlne prečítať na papieri, počítači, tablete či smartfóne.
SVETOVO KOŠICKÍ
Kampaň k zmene našich novín pripravili, ako inak, Košičania. A nie hocijakí – víťazi celoslovenskej súťaže Zlatý klinec, ktorí budú onedlho Slovensko reprezentovať na medzinárodnom festivale reklamy vo francúzskom Cannes. Práve týmto mladým košickým talentom sme sa rozhodli dať priestor. A prečo sa podujali pripraviť marketingovú kampaň pre košice:dnes? „Páči sa nám lokálny aspekt tohto projektu a radi robíme veci trochu iným spôsobom ako ostatní. A v tom sa asi s košice:dnes zhodneme,“ povedal Maroš Zeleňák z košickej agentúry Hellephant Digital. Kampaň zameranú na ranné rituály, ktoré budú môcť čitatelia obohatiť o náš ranný denník, budete môcť sledovať oddnes počas nasledujúcich mesiacov.
CHCETE NOVÚ VESPU?
Nové košice:dnes so sebou prinesie aj možnosť vyhrať nový skúter značky Vespa. Legendárny motocykel, ktorý by najmä počas leta isto ocenil nejeden z čitateľov košice:dnes, získa ten, kto… Viete čo? Nepredbiehajme. Čítajte naše noviny, sledujte náš web aj facebook a čoskoro sa dozviete viac.
Odporúčané články
Daniel Bombic, známy ako Danny Kollár, ostáva vo väzbe. Ústavný súd SR mu totiž zamietol obe sťažnosti. Bombic, ktorý je obžalovaný z viacerých extrémistických trestných činov, to uviedol na sociálnej sieti Telegram. Ako napísal, z väzby sa už von nedostane.
Fluktuácia zamestnancov na Slovensku dosahuje v súčasnosti rekordné hodnoty, pričom priemerná ročná miera odchodov sa pohybuje medzi 14 až 16 %, zatiaľ čo za zdravú sa považuje 5 až 7 %. Podľa Asociácie personálnych agentúr Slovenska (APAS) za týmto trendom stojí kombinácia rýchlejšieho životného tempa, vyšších očakávaní od práce a lepšej dostupnosti pracovných príležitostí.
V meste už cítiť sviatočnú atmosféru nielen na trhoch pri vysvietenom stromčeku, ale atmosféru dopĺňa aj výzdoba Hlavnej ulice. Z našej prvej vianočnej ankety vysvitlo, že Košičania sú štedrí a plánujú minúť na dary pre príbuzných pomerne vysoké čiastky. Preto sme sa v ďalšej ankete pýtali, či už majú pripravené vianočné darčeky, alebo ich kupujú na poslednú chvíľu.