Motocyklistu po zrážke vymrštilo na ďalšie auto, utrpel ťažké zranenia
Ťažké zranenia utrpel 33-ročný motocyklista pri utorkovej (2. 7.) dopoludňajšej zrážke s autom na košickom sídlisku Dargovských hrdinov. TASR o tom informovala hovorkyňa Krajského riaditeľstva Policajného zboru (KR PZ) v Košiciach Lenka Ivanová.
„Podľa doterajších zistení 74-ročný vodič s osobným motorovým vozidlom zn. Mercedes Benz sa v križovatke s Adlerovou ulicou otáčal a nedal prednosť motocyklistovi, ktorý smeroval od Fábryho ulice k Hlinkovej ulici. Pri zrážke ho vymrštilo z motocykla a dopadol na vozidlo Alfa Romeo, s ktorým vodič v tom čase vychádzal z Adlerovej ulice,“ vysvetlila s tým, že ostatní účastníci dopravnej nehody zranenia neutrpeli a u žiadneho z nich nezistili požitie alkoholu. Predbežná škoda bola vyčíslená na 3500 eur.
[ad][/ad]Polícia začala vo veci trestné stíhanie pre prečin ublíženia na zdraví. „Presná príčina dopravnej nehody, bližšie okolnosti i miera zavinenia jednotlivých účastníkov sú predmetom ďalšieho vyšetrovania,“ dodala Ivanová.
Čítajte aj:
[ad2][/ad2]Odporúčané články
Akademická únia v Oxforde (AUO) a Európske obchodné zhromaždenie v Oxforde (Spojené kráľovstvo) je inštitúcia s viac ako 25-ročnými skúsenosťami s oceňovaním vynikajúcich podnikov a lídrov zo 74 krajín.
Ohlásená investícia viac ako 58 miliónov eur do modernizácie úpravne vody Stakčín predstavuje zásadný prínos v dlhodobom zabezpečení vysokého štandardu v zásobovaní východného Slovenska pitnou vodou z nádrže Starina. K presadeniu projektu modernizácie do praxe dopomohol svojou aktivitou aj Klub akcionárov Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti, a.s. (VVS), ktorý v súčasnosti združuje 72% akcionárov VVS a zastupuje záujmy týchto miest a obcí pri rozhodovaní o kľúčových aktivitách a rozvoji Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.