Po rekonštrukcii ostali otázniky
Doprava v centre aj zrekonštruované miesta mali byť podľa vyjadrení mesta a dopravného podniku v takom stave ako pred rekonštrukciou. Dokonca v oveľa lepšom. Ukazuje sa, že to nie je celkom tak.
Nejazdia ešte trolejbusy a na vynovených úsekoch tratí sa objavujú nedostatky. Tie znepríjemňujú cestovanie, niekedy môže ísť aj o zdravie. Nevhodne tvarované nástupné ostrovčeky, porušená dlažba, kanál zakrytý paletou či popraskaný asfalt. To je len časť miest, ktoré prešli kolaudáciou. Trolejbusy stále nejazdia, nevieme, kedy budú.
Fotografie aj s otázkami sme poslali magistrátu mesta a DPMK, no do uzávierky sme sa žiadnej reakcie nedočkali.
(BM)
Foto: Štefan Čaplovič
Odporúčané články
Ako informovalo na sociálnej sieti Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Košiciach, nehoda sa stala v ranných hodinách, v smere na Furču. Vodič autobusu linky 55 dostal na namrznutej vozovke šmyk, následne prešiel do protismeru a napokon zišiel dole svahom.
Dopravný podnik mesta Košice (DPMK), a.s. informuje cestujúcu verejnosť o mimoriadnej výluke električkovej dopravy na rýchlodráhe v úseku Pereš – Vstupný areál U.S.Steel z dôvodu nevyhnutného orezu stromov.
Vodárenský systém Starina-Košice vstupuje vďaka najnovšej investícii v hodnote takmer 60 miliónov eur do rozhodujúcej etapy modernizácie. Úpravňa vody v Stakčíne, ktorá od roku 1984 drží chrbticu zásobovania veľkej časti východného Slovenska, prejde rozsiahlymi technologickými zásahmi. Dosiahne sa nielen dlhodobé zabezpečenie kvality dodávanej vody, ale zabezpečí sa aj istota dodávok tak, aby sa na vodu zo Stariny mohlo dlhodobo spoliehať ďalších približne štyridsať obcí v desiatich okresoch východného Slovenska.