Poistenie prevádzky lietadiel a vrtuľníkov rezortu má vyjsť na milión eur
Ministerstvo vnútra SR (MV SR) vyhlásilo verejné obstarávanie na zabezpečenie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou lietadiel a vrtuľníkov svojej letky. Ako sa ďalej uvádza v oznámení na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, celkové odhadované náklady na zabezpečenie poistenia odhadujú na jeden milión eur bez DPH.
„Poistenie zodpovednosti za škodu pokrýva celkom štyri kusy letúnov a tri kusy vrtuľníkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje počet poisťovanej techniky v jednotlivých poistných obdobiach zmeniť v závislosti od svojich potrieb a finančných možností,” uvádza v tejto súvislosti rezort. Záujemcovia o zabezpečenie poistenia môžu ministerstvu predkladať ponuky do stredy 24. novembra. Kritériom ich vyhodnocovania má byť najvýhodnejšia cena.
Letecký útvar MV SR momentálne pozostáva z dvoch lietadiel Airbus A-319 a dvoch strojov Fokker 100. Lietadlá slúžia najmä na prepravu najvyšších ústavných činiteľov, humanitárne lety alebo na evakuáciu slovenských občanov zo zahraničia. Letka rezortu tiež disponuje vrtuľníkmi, konkrétne dvoma strojmi typu Mi-17 (Mi-171) ruskej výroby a jedným kanadsko-americkým vrtuľníkom Bell-429. Vrtuľníky letky asistujú napríklad pri záchranných prácach, hasení požiarov, výcvikoch alebo policajno-pátracích akciách.
(SITA, sa;jme)
Odporúčané články
Metropolou východu bežali Mikuláši, pomohli dobrej veci. Nesúťažný, štyri kilometre dlhý charitatívny beh centrom Košíc sa tento rok konal v nedeľu 7. decembra podvečer.
Návrh nariadenia vlády Slovenskej republiky, ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o adresnej energopomoci, vláda v stredu 3. decembra schválila. Ministerstvo hospodárstva SR, ktoré tento návrh pripravilo, uvádza, že cieľom návrhu nariadenia je nielen ustanoviť sumy adresnej energopomoci, ale upraviť všetky potrebné aspekty pre jej úspešné poskytovanie.
Mesto ponúka svojim dlžníkom zbaviť sa dlhov, pričom do konca roka okrem dlžnej sumy zaplatia pokutu iba 5 eur. V priebehu tohto roka prišlo s viacerými zmenami týkajúcimi sa daní a miestnych poplatkov. V uplynulých mesiacoch začalo s využívaním moderných technológií, smart riešení a automatizovaným prístupom k databázam z Registra fyzických osôb, ktoré doposiaľ nemalo k dispozícii. Tieto nástroje mu umožnili efektívnejšie identifikovať obyvateľov, ktorí si neplnili svoju povinnosť a vyhýbali sa plateniu miestnych daní a poplatkov.