Policajný prezident po srdcovom infarkte? Hoax bol šírený účtom “Marian Kotleba”
V piatok 27. januára obletel internet hoax, ktorý šíril facebookový účet “Marián Kotleba”. Malo ísť o šokujúcu informáciu o policajnom prezidentovi Štefanovi Hamranovi.
“Policajný prezident Štefan Hamran má byť po srdcovej príhode hospitalizovaný v jednej z bratislavských nemocníc. Na záležitosť je uvalené prísne informačné embargo,” uviedol profil pod názvom Marian Kotleba. Tento hoax postupne prebrali ďalšie pochybné kanály a šíril sa v prostredí slovenského internetu raketovou rýchlosťou.
K tomuto hoaxu sa dnes 28. januára vyjadril aj samotný policajný prezident a tento hoax vyvrátil vo videu na stránke Hoaxy a podvody – Polícia SR.
“Policajný prezident neutrpel žiadnu srdcovú príhodu, teší sa dobrému zdraviu a užíva si športovú sobotu,” uviedla polícia. Ako vo videu policajný prezident uviedol, šírenie tohto hoaxu znepokojuje jeho priateľov, známych a rodinných príslušníkov.
Štefan Hamran sa rozhodol vo videu dokázať, že nie je po srdcovom infarkte. Ako to preukázať, sa pýtal lekárov, od ktorých dostal informáciu, že “ten kto je po infarkte, nevie spraviť zhyb na hrazde”. Na videu policajný prezident spravil niekoľko zhybov a poznamenal, že takto nevyzerá človek, ktorý je po srdcovom infarkte.
(ZL)
Odporúčané články
Poslanci Národnej rady SR Anna Záborská a Richard Vašečka predložili do parlamentu návrh zákona, ktorý by zásadne zmenil pravidlá interrupcií na Slovensku. Zákonodarcovia navrhujú znížiť maximálnu zákonnú lehotu na vykonanie interrupcie z doterajších 12 týždňov na iba 8 týždňov.
Mestské zastupiteľstvo v Košiciach schválilo budúcoročný rozpočet. Zahlasovalo zaň 31 poslancov, z 37 prítomných. Metropola východu bude hospodáriť s viac ako 324 miliónmi eur. Z podielových daní pochádza 107,5 milióna eur, z nich si 15,6 milióna prerozdelia mestské časti Košíc.
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) pokračujú v modernizácii železničnej infraštruktúry na Východnom Slovensku, pričom čerpajú finančné prostriedky z viacerých zdrojov, vrátane Programu Slovensko, Nástroja na prepájanie Európy (CEF), Plánu obnovy a odolnosti a Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII). Tieto investície sa zameriavajú na modernizáciu tratí, železničných uzlov, elektrifikáciu a výstavbu prestupných terminálov.