Polícia obvinila dvoch vodičov, ktorí šoférovali napriek zákazu
Poverený príslušník Okresného dopravného inšpektorátu v Michalovciach obvinil z prečinu marenia výkonu úradného rozhodnutia dvoch vodičov, ktorí šoférovali aj napriek zákazu. Na sociálnej sieti o tom informovala košická krajská polícia.
V pondelok o 02:00 viedol 24-ročný muž z Humenného Škodu Octavia v Strážskom, kde ho zastavila a kontrolovala policajná hliadka. Počas kontroly policajti zistili, že vodič má Okresným dopravným inšpektorátom v Humennom uložený zákaz vedenia motorových vozidiel všetkého druhu na 36 mesiacov.
O štyri hodiny neskôr prechádzal rovnakým úsekom na Škode Felicia 65-ročný muž z okresu Vranov nad Topľou, pričom sa nedostatočne venoval vedeniu motorového vozidla a narazil do zaparkovanej Škody Octavia. Počas dokumentovania dopravnej nehody policajti zistili, že aj vodičovi Felicie bol rozsudkom Okresného súdu vo Vranove nad Topľou uložený zákaz viesť motorové vozidlá všetkých druhov na 12 mesiacov.
Oboch vodičov obvinil poverený príslušník Okresného dopravného inšpektorátu v Michalovciach z prečinu marenia výkonu úradného rozhodnutia.
Zdroj: (SITA, mt;mlu)
Odporúčané články
Deviata celoslovenská pacientska konferencia Asociácie na ochranu práv pacientov (AOPP) v Bratislave (14.-15. novembra 2025) spojila pacientov so zástupcami ministerstva, parlamentného výboru pre zdravotníctvo, zdravotných poisťovní, poskytovateľov a akademickej obce. Vyvrcholením podujatia bolo tradičné slávnostné udeľovanie ocenení Môj lekár, Moja sestra.
Do redakcie nášho denníka prišiel postreh od čitateľa, ktorý si všimol, že na Strojárenskej ulici už nie je lavička Václava Havla. Pamätná tabuľa ostala, no stoličky so stolíkom sú preč. Takúto lavičku majú aj vo Washingtone, Dubline, Barcelone, Benátkach, Tel Avive aj Prahe, len z Košíc musela odísť na reparáciu do Čiech. Dôvodom bol vandalizmus.
V stredu 19. novembra došlo v ranných hodinách k vykoľajeniu vlaku ZSSK. Ako informoval portál railpage.net, keďže došlo k poškodeniu trate, možno očakávať meškania vlakov a nástupištia č. 1 a č. 2 sú mimo obsluhy.


