Pri Angels aréne sa ešte parkuje zadarmo
Podľa plánov spoločnosti EEI malo byť parkovisko pri Angels aréne na Moyzesovej ulici záchytným. Jeho zriadenie mešká.
Od brány bývalých kasární až po Angels arénu, teda na Moyzesovej a ulici Pri jazdiarni, tak vodiči môžu stále parkovať bezplatne. Aj keď ovládací mechanizmus, kamery a automat tam boli nainštalované už pred polrokom, závora tam stále nie je.
V súčasnosti nie je na budúcom záchytnom parkovisku dopravné značenie, že je spoplatnené. Pred Angels arénou je značka parkoviska, ale bez informácie o povinne platenom parkovacom státí.
„Úhrada parkovného je povinnosťou vodiča na základe dopravného značenia a dopravných zariadení, nie na základe všeobecne záväzného nariadenia mesta,“ odpísala mediálna zástupkyňa EEI Lenka Goliášová.

Táto pre vodičov priaznivá situácia už zrejme dlho nepotrvá. EEI tvrdí, že chce záchytné parkovisko dokončiť čo najskôr. Podľa nej termín nemohli ovplyvniť, lebo na mieste realizovala stavbu tretia strana.
„Podmienky umožňujúce dokončiť inštaláciu závorového systému na Moyzesovej ulici nastali minulý týždeň. Po osadení káblových rozvodov bude známe, či tretia strana, ktorá tam stavala, nezasiahla do našej predprípravy. Potom budeme poznať finálny termín spustenia záchytného parkoviska,“ uviedla Goliášová.
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Medzi Bratislavou a Košicami spustili nové letecké spojenie. Prvý let smeroval z hlavného mesta do metropoly východu, následne lietadlo s cestujúcimi z Košíc smerovalo do Bratislavy. Odštartovala tak vnútroštátna linka, ktorá prepojí dve najväčšie mestá na Slovensku. Linka bude lietať deväťkrát týždenne, cestujúcich odvezie moderný Airbus A321. Jeho kapacita je 239 sedadiel. Obsadenosť prvého letu z Košíc dosiahla 97 percent, letieť sa ním chystalo 233 cestujúcich.
Európsky parlament a členské štáty Európskej únie sa v stredu dohodli na zákaze dovozu všetkého ruského zemného plynu do EÚ najneskôr do jesene 2027. Dohoda predstavuje kompromis medzi členskými štátmi a Parlamentom, ktorý požadoval skoršie zavedenie zákazu.
Opravu podjazdu, ktorý nikomu nepatrí a nemá stavebnú dokumentáciu, bol prekážkou pre plynulosť premávky a kompetentní ho nechceli riešiť, zabezpečovalo Občianske združenie Zachráňme podjazd. Ich aktivita bola dobrovoľná a výsledok slúžil všetkým. Keď sa v podjazde pri katastrálnom úrade objavil život v podobe karasov a kačiek, dobrovoľníci nechali odloviť ryby Slovenským rybárskym zväzom, aby bolo všetko v súlade s nariadeniami. V rozhovore so zakladateľom OZ Zachráňme podjazd Viliamom Knapom hovoríme o tom, aké dôležité je nevzdať sa.


