MHD linka, ktorá mala byť dočasne zrušená, ostane v obehu
Dopravný podnik mesta Košice včera (16. 8.) na sociálnej sieti Facebook informoval o tom, že linka číslo 51 bude z prevádzkových dôvodov minimálne na dva týždne od 17. augusta do 31. augusta zrušená. Linka v tomto období premávať nemala. Dnes (17. 8.) Dopravný podnik mesta Košice túto informáciu aktualizoval.
“Vážení cestujúci, informujeme vás, že linka č.51 bude od zajtra, t.j. 18.augusta, opäť premávať. Avizované dvojtýždňové obmedzenie sa tak od zajtra ruší,” uviedol Dopravný podnik mesta Košice na sociálnej sieti.
K avizovanej zrušenej linke sa vyjadrila na sociálnej sieti aj mestská časť Košice – Sídlisko Ťahanovce. Mestská časť zverejnila vyjadrenie k dočasnému zrušeniu linky, podľa ktorého sú občania mestskej časti Košice – Sídlisko Ťahanovce znepokojení. Starosta mestskej časti sa údajne s týmto rozhodnutím DPMK o verejnej doprave nezmieril. Z toho dôvodu sa rozhodol kontaktovať predstaviteľov DPMK so žiadosťou, v ktorej požadoval, aby sa zmeny a úpravy verejnej dopravy, ktoré boli DPMK avizované, nijako nedotkli obyvateľov sídliska. “Od zástupcov DPMK dostal prísľub, že linka č. 51 bude od zajtra 18.8.2022 premávať bez zmeny,” potvrdila mestská časť na sociálnej sieti.
(ZL)
Odporúčané články
Opravu podjazdu, ktorý nikomu nepatrí a nemá stavebnú dokumentáciu, bol prekážkou pre plynulosť premávky a kompetentní ho nechceli riešiť, zabezpečovalo Občianske združenie Zachráňme podjazd. Ich aktivita bola dobrovoľná a výsledok slúžil všetkým. Keď sa v podjazde pri katastrálnom úrade objavil život v podobe karasov a kačiek, dobrovoľníci nechali odloviť ryby Slovenským rybárskym zväzom, aby bolo všetko v súlade s nariadeniami. V rozhovore so zakladateľom OZ Zachráňme podjazd Viliamom Knapom hovoríme o tom, aké dôležité je nevzdať sa.
Na Slovensku pribudnú tri psychosociálne centrá, určené budú pre ľudí s úzkosťou, depresiou, traumou či vyhorením. Informovala o tom organizácia Tenenet o.z, ktorá tieto centrá otvorí. Napriek tomu, že na slovensku existujú psychosociálne služby, odborníci upozorňujú, že kapacity a regionálne pokrytie sú stále nedostatočné.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.