Odskočte si počas čakania na klientskom centre na kávu. Okresný úrad prichádza s novinkou

Okresný úrad Košice prišiel s novinkou. Pre ľudí zaviedol a spustil LIVE STREAM aktuálneho poradia Klientskeho centra Košíc. Živé vysielanie priamo z Okresného úradu vysielajú prostredníctvom facebookovej stránky Okresný úrad Košice, kde ho môžete sledovať.
Aktuálne poradie Klientskeho centra Košíc bude Okresný úrad Košice vysielať každý pracovný deň počas úradných hodín. Obyvatelia tak budú môcť sledovať aktuálne volané poradové čísla na klientskom centre.
“Uvedomujeme si, že čakacie doby pri vybavovaní niektorých životných situácií sú dlhé. Preto sme sa rozhodli aspoň takouto formou pomôcť klientom, ktorí čakajú na vybavenie,” uviedol Okresný úrad Košice na sociálnej sieti. Okresný úrad taktiež dodal, že verí tomu, že sa im podarí takýmto spôsobom ľuďom pomôcť, aby si počas čakania vedeli odskočiť napríklad do obchodu alebo na kávu. Chcú tým dopomôcť najmä tomu, aby obyvatelia, ktorí si počas čakania niekam odskočia, nezmeškali svoje poradové číslo.
Okresný úrad Košice obyvateľov zároveň aj upozorňuje na to, že vysielanie o volaných poradových číslach má len informatívny charakter. Žiadnym spôsobom sa však nedá predikovať čas čakania. Ak sa obyvatelia na pracovisko nedostavia v čase vyvolania ich poradového čísla, stratia svoje poradie.
(ZL)
Odporúčané články

Kúpaliská v Košiciach dokončujú prípravy na letnú sezónu. Svoje brány pre návštevníkov otvoria v druhej polovici júna. Prečítajte si o pripravovaných zmenách a presné dátumy, od kedy si budete môcť užiť letné osvieženie.

Mladík po dopravnej nehode nafúkal viac ako 1,5 promile, navyše jazdil bez vodičského preukazu.

Pavol Miškovský, predseda predstavenstva Košického klastra nového priemyslu (Cassovia New Industry Cluster – CNIC), predstavil vo štvrtok (11. 5.) prezentáciu riešení štátnej pomoci pre spoluprácu firiem pre všetky slovenské univerzity a štúdiu udržateľnosti projektu CNIC.