Zrážku pri Zelenom dvore neprežil mladý chodec
Včera (22. 8.) po zrážke s osobným vozidlom zahynul pri Košiciach chodec. Počas dokumentovania bol úsek cesty medzi Košicami a Prešovom v oboch smeroch na nevyhnutne potrebný čas uzavretý a cestnú premávku usmerňovali príslušníci Policajného zboru.
Včera (22.8.) krátko pred 20. hodinou viedol 20-ročný vodič osobné motorové vozidlo zn. Škoda Octavia po štátnej ceste I/20 v ľavom jazdnom pruhu, v smere od mesta Košice na mesto Prešov. Podľa doterajších zistení v tom čase cez cestu, z pravej strany na ľavú, prechádzal 22-ročný chodec, do ktorého vodič narazil ľavou prednou časťou vozidla. Po náraze chodca odhodilo na cestu v protismernej časti vozovky a po tom, čo Škoda Octavia narazila do zvodidiel vo svojom smere jazdy, ostala stáť na ceste.
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ: Dôchodca narazil autom do iných vozidiel, až skončil v strome. Nehodu neprežil (FOTO)
Zranenia, ktoré chodec utrpel pri zrážke s vozidlom, boli nezlučiteľné so životom a na mieste im podľahol. Vo vozidle sa okrem vodiča nachádzali ešte 4 spolujazdci, ani jeden z nich sa pri dopravnej nehode nezranil. Policajti počas dokumentovania dopravnej nehody vodiča podrobili dychovej skúške, tá prítomnosť alkoholu v jeho dychu nepotvrdila. Či bol pod vplyvom alkoholu alebo iných návykových látok nebohý chodec, bude zisťované pri nariadenej pitve.
Vodiči, ktorí sa potrebovali dostať do Košíc, mohli zvoliť alternatívnu trasu, napr. zjazd z diaľnice D1 na Košickú Novú Ves, prípadne trasy v smere von z Košíc, a to z centra mesta smerom na Michalovce a následne sa napojiť na D1.
Zdroj: KR PZ v Košiciach
Odporúčané články
Napätie v Košickom samosprávnom kraji (KSK) eskalovalo po tom, čo krajská prokuratúra upozornila na porušenie zákona predsedom KSK, Rastislavom Trnkom. Trnka je obvinený z neoprávneného zverenia vedenia Správy ciest KSK Petrovi Vaľkovi v novembri minulého roka.
Mesto Košice už niekoľko rokov vykonáva opravy dlažby v centrálnej mestskej zóne. Za posledné štyri roky bolo na tieto práce vynaložených viac ako 2 milióny eur. Okrem bežných poveternostných vplyvov a štandardného opotrebovania je dlažba nadmerne poškodzovaná aj častými prejazdmi nákladných a osobných áut.
Nippon Steel, štvrtý najväčší výrobca ocele na svete, by sa mal vďaka akvizícii spoločnosti U.S. Steel, ktorá vlastní aj slovenské železiarne U.S. Steel Košice, priblížiť k celosvetovej kapacite 100 miliónov ton surovej ocele.