Sociálna poisťovňa odporúča elektronický kontakt, klientske centrá sú zatvorené
Všetky pobočky Sociálnej poisťovne (SP) fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semafora, čo znamená výrazné obmedzenie kontaktu s verejnosťou.
Klientske centrá v pobočkách sú zatvorené, pokladnice nepreberajú hotovosť a treba využiť bezhotovostnú formu platby, informovala o tom v pondelok SP na svojej internetovej stránke.
[ad][/ad]Využite elektronický kontakt
„Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky SP e-mailom alebo telefonicky,“ uviedla poisťovňa.
V nevyhnutných prípadoch môžu klienti využiť zaslanie dokumentov poštou alebo zásielku vhodiť do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Na poradenstvo majú klienti k dispozícii aj online formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum SP.
Aktuálne informácie o fungovaní pobočiek nájdu klienti na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek.
[ad2][/ad2](TASR)
Odporúčané články
V sobotu 13. decembra v čase od 8.00 do 14.30 hod. bude úplne uzavretá Dopravná ulica pod mostom na Hlinkovej. Dôvodom je dokončovanie prác na stabilizačných opatreniach na spomínanom moste. Ide o prechodné riešenie s cieľom zabrániť zhoršovaniu technického stavu mostnej konštrukcie, kým sa na budúci rok začne s plánovanou rekonštrukciou mosta.
Vláda SR na svojom stredajšom zasadnutí s pripomienkami schválila návrh Akčného plánu zvýšenia bezpečnosti železničnej dopravy na Slovensku, ktorý na rokovanie predložil minister dopravy. Súčasťou uznesenia je séria úloh súvisiacich s prípravou a realizáciou projektov európskeho vlakového zabezpečovacieho systému ETCS a s povoľovaním modernizačných stavieb financovaných z Programu Slovensko a európskeho nástroja CEF.