Staré Mesto chce logo
Vedenie košickej mestskej časti Staré Mesto chce logo, ktorým by sa mohlo prezentovať pri marketingových aktivitách.
Staré Mesto pri oficiálnych príležitostiach a aktivitách využívala erb, ten sa ale nedá použiť všade. Pred niekoľkými rokmi si nechalo logo vypracovať aj mesto Košice.
„Staré Mesto je najkrajšou mestskou časťou, ktorá je centrom mesta a jeho srdcom i dušou. Je miestom stretávania sa obyvateľov, cieľom turistov, je nádherná, malebná a veľkolepá. Aj preto jej chceme dopriať logo, ktoré ju bude vystihovať a reprezentovať, ako sa patrí,“ myslí si starosta Igor Petrovčik (Spolu, SMK, KDH, SaS, Progresívne Slovensko).
[ad][/ad]Súťaž bez limitov
Vo štvrtok preto vedenie Starého Mesta vyhlásilo súťaž na návrh nového loga. Vizuálnu podobu, či už vytvorenú na počítači v grafickom programe, alebo spracovanú ručne, môžu súťažiaci posielať do konca marca klasickou poštou, či na mailovú adresu [email protected].
„Je jedno, či svoj návrh prinesie človek s grafickým vzdelaním, alebo nie, či autor bude mať deväť, alebo 99 rokov. Rozhodujúci bude nápad a nie jeho grafické spracovanie. Ja osobne čakám nápady, v ktorých by sa snúbila moderná grafika s historickou symbolikou. Logo by malo mať šmrnc, rešpektovať aktuálne trendy. Má byť hravé a vkusné, no zároveň určitým spôsobom charakterizovať Staré Mesto. Súťažiaci nie sú limitovaní farebnosťou, tvarmi ani symbolmi, môžu popustiť uzdu fantázii,“ približuje predstavy vyhlasovateľa súťaže Petrovčik.
Víťaza určí komisia
Návrhy posúdi a víťazný vyberie komisia v zložení starosta, prednosta úradu Matúš Háber, vedúci staromestskej komisie kultúry, školstva a športu Peter Havasi
a referentka masmediálnej komunikácie Andrea Bercik.
Na víťaza súťaže čaká podľa vyhlasovateľov finančná odmena 150 eur a medializácia jeho mena v súvislosti s autorstvom loga Starého Mesta.
Podľa Petrovčíka ich aktivita možno bude vzorom aj pre ďalšie mestské časti. Logo zatiaľ nemá žiadna košická mestská časť.
Odporúčané články
Rastislavovu ulicu v Košiciach skrášľuje umenie! Niekdajšia sivá oporná stena sa teraz pyšní úplne novým vzhľadom.
Na Námestí osloboditeľov pred obchodným centrom Aupark v Košiciach sa v týchto dňoch koná farmársky trh, kde návštevníci môžu objavovať bohatú ponuku lokálnych produktov a remeselných výrobkov.
V Košiciach od 1. novembra začal platiť operačný plán zimnej údržby komunikácií, ktorý bude trvať až do konca marca 2025. Zabezpečuje ho spoločnosť KOSIT v spolupráci s Magistrátom mesta Košice. Zimná údržba pokrýva približne 700 kilometrov ciest a chodníkov a počíta s nasadením vyše 200 pracovníkov, vrátane vodičov, dispečerov a ďalších.