Starosta Ihnát sa cíti dotknutý postupom polície
Starosta Sídliska Ťahanovce Miloš Ihnát vyjadril nespokojnosť s tým, že pri vyšetrovaní požiaru záhradnej chatky stále zrejme patrí do okruhu podozrivých.
„Neuveriteľné. Stále som takmer podozrivý zo zapálenia nehnuteľnosti na Majetkári. Práve je na políciu predvolaná moja prednostka úradu Beáta Zemková. Ten pocit, že polícia stále pracuje s variantom, že by starosta mohol mať teoreticky ruky v tomto pre spoločnosť nebezpečnom skutku, je veľmi nepríjemný,“ napísal starosta status na sociálnej sieti.

Chatka zhorela v apríli
Miloš Ihnát si pozemok pod chatkou prenajal po tom, čo sa dozvedel, že si neprispôsobivá rodina chatku v lokalite Moňov potok, časť Majetkár, kúpila. Nie však pozemok pod ňou. Presne 28. apríla tohto roku chatka vyhorela. Podľa vlastných slov pociťuje Ihnát nechuť, keď sa policajti pýtajú na to, čo v spomínaný večer robil, alebo čo myslel svojimi vyjadreniami pre médiá.
„Je pravda, že polícia je povinná preveriť všetky skutočnosti. Sám si prajem, aby tohto nezodpovedného človeka policajti vypátrali, obvinili a aby dostal od orgánov štátu to, čo mu spravodlivo patrí,“ hovorí M. Ihnát.
[ad][/ad]Polícia zatiaľ neodpovedala
Polícia začala v spomínanom prípade trestné stíhanie pre prečin poškodzovania cudzej veci. V akom stave je vyšetrovanie a či bol niekto obvinený, na to sme sa mužov zákona opýtali, no do uzávierky dnešného čísla sme odpoveď nedostali.
Podľa Ihnáta je však celkom možné, že požiar v chatke, ktorá bola vtedy, našťastie, prázdna, nemusel byť založený úmyslene, keďže tam údajne chodili fetovať nejakí narkomani.
[ad2][/ad2]Odporúčané články
Od spustenia košického obchvatu ho využilo približne pol milióna vozidiel. Z veľkej časti išlo o nákladnú dopravu. Informovali o tom z mediálnej komunikácie Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS). Po približne dvoch mesiacoch od otvorenia nového, 14-kilometrového úseku pri Košiciach sa podľa NDS poradilo dostať z metropoly východu 90 percent tranzitnej nákladnej dopravy. Denne cezeň prejdú približne tri tisícky ťažkých nákladných vozidiel.
Ustanovuje základný úväzok novej kategórie pedagogických zamestnancov – kandidátov. Cieľom schváleného návrhu je aj vymedziť, že základný úväzok riaditeľa „manažéra“ sa neustanovuje.
Redakcia KOŠICE: DNES získala exkluzívny rozhovor s mužom, ktorý dlhé roky pracuje na železniciach. Vďaka jeho osobným skúsenostiam a otvorenosti teraz našim čitateľom prinášame komplexný pohľad na problémy, ktoré rušňovodiči musia riešiť denne v stave kumulovanej únavy, pod stresom a často bez pochopenia či pomoci.