Sťažnosti cestujúcich na túto linku MHD: Je to čistá hrôza!
Počas rekonštrukcie električkovej trate jazdia namiesto električiek číslo 7 autobusy náhradnej linky x7. Podľa cestujúcich však autobusy posielané na túto linku počas špičiek kapacitou nestačia.
“Skúste sa spýtať dopravného podniku, prečo dáva na linku x7 tie najmenšie autobusy. Aj napriek tomu, že ten autobus chodí ráno a hlavne poobede okolo druhej každých desať minút, je to čistá hrôza v ňom cestovať, taký býva preplnený,” napísali nám viacerí čitatelia.
Na linke x7 premávajú menšie autobusy s kapacitou 29 miest na sedenie a 54 miest na státie. Ako sme sa sami presvedčili, počas popoludňajšej špičky sú plné. Napríklad na linku x9 dopravný podnik nasadzuje väčšie kĺbové autobusy. Ich kapacita je 44 miest na sedenie a 105 miest na státie. Prečo aj na linke x7 nemôžu jazdiť väčšie autobusy, na to sme sa pýtali v Dopravnom podniku mesta Košice. Odpovedí na naše otázky sme sa zatiaľ nedočkali.
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Oznámil to na dnešnej tlačovej besede. Lörinc je v súčasnosti starostom mestskej časti Sídlisko KVP, rovnako je aj poslancom mestského zastupiteľstva v Košiciach a zastupiteľstva Košického samosprávneho kraja (KSK). Donedávna pôsobil aj na poste vicežupana KSK, tejto funkcie sa ale vzdal začiatkom novembra.
Dopravný podnik mesta Košice (DPMK), a.s. informuje cestujúcu verejnosť o mimoriadnej výluke električkovej dopravy na rýchlodráhe v úseku Pereš – Vstupný areál U.S.Steel z dôvodu nevyhnutného orezu stromov.
Do redakcie sa nám ozvalo viacero čitateľov, ktorí sa sťažovali na dezolátny stav chodníka približne od Šafárikovej triedy po budovu Pošty na Humenskej ulici. “Táto rozsiahla plocha plná chodníkov a zelene, ktorú denne využívajú doslova stovky ľudí, je v dezolátnom stave už roky. Myslím, že o danom stave vie každý obyvateľ Terasy,” uvádza v mailovej komunikácii jeden z čitateľov, pán Rolko. Pýtali sme sa preto starostu MČ Západ Marcela Vrchotu, či o stave chodníka vie a kedy sa chystá jeho rekonštrukcia.


