Vďaka “anjelom pre druhých” sa vyzbierala takmer tona potravín pre ľudí v núdzi
Súčasný lockdown a pandemická situácia nebola naklonená charite, avšak ľudia dokázali presný opak. Dobrovoľnému hasičskému zboru z Lemešian sa v rámci vianočnej charitatívnej zbierky pre občianske združenie Maják nádeje, podarila vyzbierať takmer tona potravín a drogérie.
“Ďakujeme, z úprimného srdca, že ste nás v tom nenechali samých, a stali ste sa aj vy anjelmi pre iných. Vďaka, že ste prijali našu výzvu a urobili ste krajšie Vianoce i niekoľko nasledujúcich mesiacov rodinám, ktoré to v živote nemajú jednoduché. Tohtoročná zbierka bola plná očakávaní, lockdown i nepriaznivá spoločenská situácia spočiatku ukazovala, že neprežívame obdobie, ktoré je naklonené charite. Doslova posledné dni, nás však nečakane prekvapili. Stalo sa niečo úžasné, pretože za pár dní sa do zbierky zapojilo viac ako 70 ľudí a spoločne sme vyzbierali približne 900 kíl potravín a drogérie,” uviedla Dominika Angelovičová z DHZ Lemešany.
Ľuďom sa podarilo v charitatívnej zbierke pomôcť 70 rodinám v núdzi. Vďaka zbierke sa Majáku nádeje naplnili sklady potravinami, ktoré tam dlho nestáli, pretože hneď po zbierke poputovali k spomínaným rodinám, ktorým prispeli k Vianočnej atmosfére. “Veľká vďaka patrí Vám a zároveň aj za Vás, za to, že ste sa s nami spojili a dokázali ste darovať neznámym. Veľmi si ceníme i to, že sa každým rokom pýtate, čo je potrebné, čo chýba najviac, že reflektujete aktuálne potreby,” uviedla na záver členka DHZ Lemešany.
Zdroj: (dhzlemesany.sk, vu)
Odporúčané články
V Košiciach začalo fungovať jedinečné Centrum integrovaných zdravotno-sociálnych služieb, ktoré ponúka koordinovanú podporu na jednom mieste.
V polovici novembra sme uverejnili článok s prehľadom dostupnosti rôznych druhov zariadení pre seniorov v rámci Košíc. Košický samosprávny kraj zriaďuje dve špecializované zariadenia pre seniorov. Do redakcie sa nám ozvala čitateľka, ktorú nepríjemne prekvapila informácia od zamestanca jedného z týchto zariadení. Jej príbuzného neprijímu, pretože od KSK dostali informáciu, že klientov nemôžu prijímať. Adresovali sme preto otázky na KSK, prečo je to tak a dokedy bude tento stav trvať.