Výhru odnášali štyria chlapi
Viete, koľko váži 30 000 centov? My sme na to prišli vďaka našej špeciálnej súťaži. Domov si ich odniesla čitateľka Jana Babuščáková.
Facebooková základňa košice:dnes rastie závratným tempom. Po prekonaní magickej méty – 30 000 fanúšikov – sme sa rozhodli v špeciálnej súťaži odmeniť jedného z vás rovnými 30 000 centmi. Súťažná otázka znela jednoducho: Akú novinku spustil dňa 14. 4. 2016 náš denník ako prvé regionálne médium na Slovensku? Pravdu mali všetci tí, ktorí odpovedali, že išlo o živé vysielanie na našej facebookovej stránke. Šťastie sa tentokrát usmialo na Janu Babuščákovú z Košíc.
Poteší synov
Pani Babuščáková chce za 300 eur dopriať radosť najmä svojim deťom. „Blíži sa letná sezóna, mám doma dvoch synov. Investujem teda výhru týmto smerom a kúpim im bicykle,“ priznala šťastná výherkyňa. „Ak by ste náhodou neverili, že sa v balíku nachádza rovných 30 000 centov, môžete si ich aj prepočítať. Nemáme tu však počítačku, takže to budete musieť urobiť ručne,“ zažartoval počas odovzdávania výhry generálny riaditeľ riaditeľ košice:dnes Lukáš Hraňo.
Pozrite si video z odovzdávania ceny na našom facebooku
Pomáhali kolegovia
Tentokrát išlo o skutočne ťažkú výhru, ktorá vážila neuveriteľných 70 kíl. Do auta preto novej majiteľke 30 000 centov pomohli balík naložiť štyria naši kolegovia. A kam smerovali prvé kroky pani Babuščákovej? Do Národnej banky Slovenska! Je to totiž pekná výhra, ale uznajte sami – dosť nepraktická. Tak veríme, že jej ochotní bankári obnos peňazí radi zamenili.
(JK)
Foto: jk
Odporúčané články
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb (VÚSCH), a. s., Košice odlieči vďaka navýšeniu finančného objemu v mesiacoch november a december viac poistencov Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP). Znížia sa tak ich počty na čakacej listine na plánovaný výkon. Kapacitné aj personálne možnosti ústavu to umožňujú, preto ide o významný krok v prospech poistencov najväčšej zdravotnej poisťovne.
Rozsvietením vianočného stromčeka na Hlavnej ulici pri Immaculate a otvorením trhov sa začala v Košiciach šíriť sviatočná atmosféra. Pýtali sme sa preto Košičanov, aký rozpočet majú pripravený na kúpu vianočných darčekov.
Predvianočné obdobie v meste často pripomína nekonečný kolotoč nákupov. Ale stačí sa na chvíľu zastaviť a zistiť, že dôležité veci máme úplne inde než v regáloch obchodov. Hoci sú výklady plné lákavých ponúk, Košičania majú o ideálnom darčeku celkom inú predstavu. Ukazuje sa, že pre väčšinu z nás sú tie najvzácnejšie veci také, ktoré sa pod stromček do baliaceho papiera zabaliť nedajú.