Zoo predstavila nové logo
Zoologická záhrada o rok oslávi 40. výročie svojho vzniku a vlani sa stala členom svetovej asociácie zoologických záhrad a akvárií. Svoju dynamickosť sa rozhodla prezentovať aj novým logom, ktoré predstavila v priestoroch Kasárne/Kulturpark.
„Súťaž na nové logo a kompletne celý rebranding sme vyhlásili ešte pred dvoma rokmi. Išlo o verejnú anonymnú súťaž, kde sa prihlásilo viac ako dvadsať záujemcov zo Slovenska. Napokon to vyhrala košická firma, ktorá sa zriekla aj odmeny 500 eur a venoval peniaze na ďalší rozvoj našej zoologickej záhrady,“ uviedol Erich Kočner, riaditeľ zoo.
Logo podľa neho pripomína dynamiku mesta a kraja a predstavuje prírodné živly – vodu, zem, vzduch a oheň.
[ad][/ad] Foto: Veronika JanuškováOdporúčané články
Metropolou východu bežali Mikuláši, pomohli dobrej veci. Nesúťažný, štyri kilometre dlhý charitatívny beh centrom Košíc sa tento rok konal v nedeľu 7. decembra podvečer.
Na jeho vznik upozornila mestská časť (MČ) na sociálnej sieti s tým, že združenie má aj podporu vedenia MČ. „Cieľom bude budovať bezpečnejšie sídlisko a byť očami a ušami pre obe policajné zložky. Aby sa naše deti, naši seniori, ale aj všetci obyvatelia cítili bezpečnejšie a budovali si všetci väčšiu úctu k našej MČ a k sebe navzájom,“ uviedla mestská časť.
Vianočné trhy na Hlavnej ulici sú opäť tu a s nimi aj vôňa škorice, vína a pečených dobrôt. Kým atmosféra láka ľudí do ulíc, mnohých zaujíma predovšetkým to, ako sa tento rok zmenili ceny. Pozreli sme sa preto priamo do stánkov a pripravili aktuálny prehľad toho, v akých cenách sa pohybujú najobľúbenejšie vianočné pochúťky a nápoje.