Chcete sa skrášliť?
Posledný májový deň sa v Košiciach niesol aj v znamení krásy. To vďaka slávnostnému otvoreniu novej predajne Dermacol v OC Atrium Optima. Ružovo-bielu pásku v poobedňajších hodinách prestrihli členovia kapely No Name.
Otvorenie štvrtej predajne na Slovensku, no zároveň prvej v Košiciach, moderoval Tibor Egry, no svojimi vtipnými hláškami bodovali aj samotní hudobníci. Atmosféra bola veselá a doslova voňavá. Nejde totiž len o prevádzku, v ktorej si dobre nakúpite.
„Ženy sem môžu chodiť vyslovene za zážitkom. Navyše tu na ne čaká množstvo výhod. Jednou z nich je zľava 20 % na každý nákup, ktorá potrvá až do 30. júna. Po registrácii v predajni tiež môžu získať mnohé ďalšie výhody,“ vysvetlila Beáta Slimáková, výkonná riaditeľka Dermacol pre Slovensko.

Široký sortiment kozmetiky
V kútiku krásy nájdete bohatý výber dekoratívnej kozmetiky, starostlivosti o každý typ pleti i celého tela. Do mnohých krajín expandoval najmä kľúčový a najznámejší výrobok značky – vysokokrycí make-up Cover. Dermacol je v súčasnosti dokonca synonymom pre mejkap. Jedným z hitov značky je aj rad dámskych, pánskych, ale aj unisex parfumov. Všetky vône môžete navzájom kombinovať a vytvoriť si tak svoj unikátny parfum. V predajni však nájdete aj aktuálnu novinku – Dermacol pre mužov. Tvárou tejto sady sa stali práve chlapci z No Name. Produkty pre pánov zahŕňajú antiperspiranty, deodoranty, sprchové gély, vody po holení, ale tiež špeciálny olej na zjemnenie fúzov, brady či strniska, ktoré aktuálne letia. „Ide o veľmi jedinečný produkt. Zjemnenie ocenia najmä dámy,“ dodala B. Slimáková.
Chytľavá reklama
Počas otvorenia predajne bolo na členoch skupiny No Name vidieť, že ich butik plný krásy a prítomnosť žien veľmi teší. „Boli sme oslovení spoločnosťou Dermacol, aby sme vstúpili do spolupráce najprv v rámci piesne, ktorú sme napísali spolu s majiteľom Vladom Komárom. Nakoniec sa to preplietlo s nápadom kabaretu v reklame, a tak vznikla chytľavá zvučka v podaní nás, Davida Gránskeho a Kristíny,“ vyjadril sa Igor Timko, spevák skupiny.
A či si nechajú hudobníci poradiť s kozmetikou? „Ja milujem vlasové štúdiá. Tam si užijem strašne veľa,“ zasmial sa frontman kapely, ktorý sa počtom svojich vlasov dnes už veľmi pochváliť nemôže. Ostatní členovia No Name však dodali, že si v kráse a kozmetike nechávajú poradiť až od začiatku spolupráce s Dermacolom. Očaril ich napríklad gél na fúzy, ktorý im dnes urýchľuje rannú prípravu zovňajšku.
Svetový hráč
Všetky výrobky z pánskej rady vraj pravidelne používajú. Spoluprácu s Dermacolom totiž začali s podmienkou, že chcú najprv všetko sami vyskúšať a až potom ospevovať. „Máme toho doma plné tašky. Sme radi, že reprezentujeme naozaj kvalitnú značku. Dnes je Dermacol už veľký svetový hráč,“ dodal I. Timko.
Nová zážitková predajňa v Košiciach bola už v prvý deň plná nadšených žien, ktoré si pred zrkadlami skúšali rúže, lesky či púdre. „S Dermacolom som sa stretla ešte ako dieťa, keď som prvé mejkapy skúšala tajne od mamky. Dnes používam celú túto dekoratívnu kozmetiku,“ povedala spokojná zákazníčka.

Česká kozmetická značka Dermacol už viac ako polstoročie zdokonaľuje pleť a stará sa o krásu. Vznikla v roku 1966 v Prahe spojením odborníkov na filmový make-up a dermatológov z Ústavu lekárskej kozmetiky. Prvý a dodnes najúspešnejší výrobok – extrémne krycí Dermacol Make-up Cover – bol uvedený na celý európsky trh. Dnes firma vyváža kozmetické výrobky do viac ako 60 krajín po celom svete.
(SZ)