Trendy v líčení včera a dnes
Ženy sa chcú vždy páčiť. Nielen svojim polovičkám, okoliu, ale aj sebe. Každé obdobie prináša so sebou nové trendy v líčení, no často ide len o oprášenie tých starých.
Spolu s Parfumériou Douglas sme pre vás pripravili prehľad toho, čo sa na tvári „nosilo“ od osemdesiatych rokov až po tie súčasné. Ktorý štýl vám najviac sedí?
Výrazné osemdesiate roky
Jedno z najfarebnejších období make-upu. Čím farebnejšie, tým lepšie – skrátka výrazné odtiene, ako modrá, ružová, zelenkavá či koralová. Samozrejme, reč je o očných tieňoch, ktoré nesmeli chýbať žiadnej dáme. Nanášali sa nielen na pohyblivé viečko, ale až po obočie. Odtieň dámy volili podľa svojho outfitu, ale tiež podľa očí a vlasov. Hitom boli veľké palety plné farieb, ktoré boli ľahko kombinovateľné.
Základom pri tomto make-upe boli trblietky. Nielen na očiach, ale aj na perách a líčkach. Medzi povinnú výbavu každej ženy patrili lesky a rozjasňovače. Ak sa vám tento štýl páči a cítite sa s ním dobre, z Parfumérie Douglas bude vašou jasnou voľbou paletka očných tieňov Giorgio Armani Eyes to Kill Quad za 64 eur, rúž z rady Urban Decay Naked Cherry Vice Lipstick Metalized za 21,50 eur či paleta rozjasňovačov Douglas Collection My Cheek Palette za 14,90 eur.



Prirodzené deväťdesiate roky
Obdobie od roku 1990 posunulo líčenie do celkom iného looku. V tomto období bolo hlavným trendom nalíčiť sa tak, aby ženy vyzerali nenalíčené. Úplným základom bol kvalitný make-up, ktorý budí dojem prirodzene krásnej pleti – vyhladenej so zjednotenými tónmi. Líca sa zvýrazňovali lícenkou v nude odtieňoch.
Na oči postačovala linka a maskara a na pery lesky či rúže telových farieb. Výraznejšie líčenie si zasluhovali iba večerné príležitosti či slávnosti. Pre tento štýl si v Parfumérii Douglas môžete zvoliť Douglas Collection Mattifying Powder za14,99 eur, matný rúž Rougle d’Armani Matte za 37 eur či čiernu linku Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil za 22 eur.



Súčasnosť bez pravidiel
Dnes už neexistujú presné pravidlá, neexistuje jasné zadefinovanie trendov. Stále sa však ženy chcú cítiť krásne a večne mladé. Dôležité je mať perfektne zafixovaný make-up a dokonale zjednotenú tvár. Veľký dôraz sa kladie na zvýraznené, vždy upravené obočie. Trendom je takzvané nahé líčenie v pleti prirodzených, tzv. nude odtieňoch.
Pri večernom líčení sú obľúbené dymové oči, mačacia linka a matný rúž – v rámci pier je nestarnúcim odtieňom červený, no stále obľúbenejšie sú aj hnedé odtiene. Z Parfumérie Douglas vám odporúčame krycí krém Giorgio Armani Neo Nude Highlight za 42 eur, paletku očných tieňov Urban Decay Naked Cherry Pallette za 56 eur, linku na oči Giorgio Armani Eyes to Kill Eyeliner za 35 eur a pre dokonalé obočie Douglas Collection Brow Pomade za 7,90 eur.




V parfumériách Douglas nájdete široký sortiment produktov starostlivosti o telo a pleť, vône, dekoratívnu kozmetiku a ďalšie produkty z radov kozmetických doplnkov. Jedine v tejto parfumérii si môžete kúpiť rad kvalitných výrobkov Douglas Collection, zahŕňa však aj obľúbené svetové značky ako Giorgio Armani, Bobbi Brown, Urban Decay, NYX či Benefit. Svojim zákazníkom ponúka Parfuméria Douglas niekoľko bezplatných služieb: päťminútové líčenie, konzultáciu líčenia a starostlivosti o pleť, vyskúšanie vône, balenie darčekov a zákaznícky servis. Predajne v Košiciach nájdete v OC Atrium Optima a v Auparku.
(SZ)