V Košiciach rozvoňala parfuméria s exkluzívnymi značkami
Éra moderného úspechu parfumérie Douglas sa tiahne od roku 1969, keď sa jej koncept začal rozširovať na nemeckom a neskôr ďalších európskych trhoch. Od minulého piatku je už aj v Košiciach. Otvorenie novej predajne sa nieslo v znamení krásy, kvalitných produktov, šampanského a zliav.
Douglas je po celej Európe synonymom krásy, starostlivosti a životného štýlu. Tieto známe parfumérie ponúkajú svojim zákazníkom najmä individuálny a profesionálny prístup, školených konzultantov a make-up artistov.
Od tohto víkendu už aj v našom meste. „Prvú parfumériu Douglas na Slovensku sme otvorili v Bratislave v roku 2017. Chceli sme ďalej expandovať a som rád, že sme pre ďalšiu predajňu zvolili práve Košice. Aj na tento trh sme chceli priniesť náš koncept s novými značkami. Mnoho z nich máme v rámci Košíc exkluzívne, napríklad Urban Decay, Benefit, Smashbox, Bobbi Brown, NYX Professional Make-up, Glam Glow alebo Starskin,“ prezradil Michal Kocman, riaditeľ Parfumérie Douglas Slovensko.
Značky však nie sú jediným unikátnym článkom v rámci tejto značky u nás v Košiciach. „Pre Douglas je veľmi dôležitý servis, ktorý tu poskytujeme. Zákazníčka príde, my jej poradíme, nalíčime ju. Nejde nám len o predaj produktov. Chceme poskytnúť každej dáme zážitok z nakupovania v rámci kozmetiky,“ dodal Kocman.

Prvé nákupy
Slávnostné prestrihnutie pásky sa uskutočnilo v piatok 7. septembra 2018 o 11. hodine za prítomnosti vedenia spoločnosti a vedenia obchodného centra Atrium Optima. Zákazníkov privítal personál pohárom šampanského za hudby mixovanej dídžejom.
Hneď po otvorení si mohli návštevníci prezrieť všetky výrobky, vyskúšať služby líčenia aj starostlivosti o pleť a dobre si nakúpiť so zľavou 20 percent na vybrané značky. Táto akcia rozhodne potešila, pretože košíky boli už v prvých hodinách plné výrobkov. Ku každému nákupu dámy i páni dostali tiež darček v podobe krému na ruky a zľavových kupónov na nasledujúce obdobie.

Ulička krásy
Novú predajňu nájdete v OC Optima na mieste, kde predtým bola Terranova. Avšak počas otvorenia sa značka Douglas takpovediac rozšírila aj na prízemie átria, pod eskalátory, kde na tri dni vznikol kútik krásy. „Každú zákazníčku sme volali na Douglas Beauty Street, kde sme mali hodinu času pre každú jednu. Radili sme im v starostlivosti o pleť, v líčení a mohli s nami prekonzultovať make-up, ktorý im pristane. Práve na značky používané v našej uličke krásy mali zákazníčky zľavu 20 percent,“ povedala Lenka Bouvier, marketingová manažérka Parfumérie Douglas.
Táto akcia trvala od piatku až do nedele a zaujala mnohé Košičanky. Zo stoličky vstávali usmiate, spokojné, a samozrejme, krásne. Za pozitívnymi reakciami zákazníčok stojí aj profesionálny prístup kvalifikovaných make-up artistiek, ktoré sú pravidelne preškoľované. „Každá z nás sa snaží dať zákazníčkam čo najlepšie informácie. Radíme aj v starostlivosti o pleť, a to nielen ženám, ale aj mužom,“ vyjadrila sa jedna z odborníčok na pleťovú kozmetiku a líčenie.

Overená kúpa
Skúsené make-up artistky radili a líčili aj priamo v novej predajni. Tento servis si pochvaľovala nejedna zákazníčka, dokonca aj muži. „Veľmi sa mi tu páči. Kúpim si nejakú voňavku, keďže hneď na úvod sú v tejto predajni veľmi výhodné akcie. Poviem o nich určite aj svojim známym. Páči sa mi aj poradenstvo, ktoré tu poskytuje personál, nie je to tak v každej predajni,“ vyjadril sa jeden z nich.

Dámy tešilo najmä líčenie. „Tento servis so skúšaním jednotlivých produktov je naozaj výborný. Aspoň tak nekúpim mačku vo vreci. Slečny dávajú naozaj cenné rady. Stretla som sa s tým už v Douglas v Budapešti aj Prahe, kde je rovnaký celý koncept predajne. Veľmi sa mi to páči. Som rada, že máme túto parfumériu už aj v Košiciach,“ zhodnotila spokojná zákazníčka.
Nielen servis je v predajniach Douglas všade rovnaký, jednotný je aj dizajn. „Interiér predajne je ladený do svetlých príjemných farieb, ktoré sú doplnené kontrastnou čiernou a mintovou, ktoré korešpondujú s korporátnou identitou spoločnosti a zapadajú do najmodernejšieho dizajnového konceptu v rámci celej Európy,“ doplnila Lenka Bouvier. Vďaka personalizovanému nábytku sa v predajni každý návštevník veľmi rýchlo zorientuje.

Líčenie s poradenstvom
Hlavné zameranie parfumérií Douglas je na služby spojené s líčením. Každá pobočka má svojich vlastných make-up artistov. Celý tím je pravidelne preškoľovaný od starostlivosti o pleť, cez základné techniky líčenia až po náročnejšie služby zákazníkom, ako je napríklad svadobné líčenie.
V parfumériách Douglas nájdete široký sortiment kozmetických značiek, jednotlivé produkty starostlivosti o telo a pleť, vône, dekoratívnu kozmetiku a ďalšie produkty z radov kozmetických doplnkov. Svojim zákazníkom ponúkajú tiež niekoľko bezplatných služieb: päťminútové líčenie, konzultáciu líčenia a starostlivosti o pleť, vyskúšanie vône, balenie darčekov a zákaznícky servis.
(SZ)
[article slug=”parfumeria-douglas-otvara-svoju-prvu-prevadzku-v-kosiciach”][/article]