Ako spoločnosť Astound Commerce zjednocuje IT komunitu v Košiciach
Vytváranie komunity, ktorá sa cíti súčasťou niečoho osobitného a unikátneho, má pozitívny vplyv na celý priemysel. Zdieľanie vedomostí a odborných znalostí je obzvlášť cenné pre mladých odborníkov a profesionálov z rôznych IT oblastí a segmentov.
Prvé ecommerce stretnutie spoločnosti Astound Commerce sa tento rok bude konať už 13. marca v Tabačke Kulturfabrik v Košiciach o 17. 00 hod. a bude venované téme platobných brán a platobných systémov v ecommerce.
Získanie vedomostí
Minulý rok spoločnosť Astound Commerce v Košiciach uskutočnila dve stretnutia v oblasti ecommerce. Spoločnosť spojila špecialistov, ktorí sa zaujímali o najnovšie trendy v ecommerce, riešenia pre globálne maloobchodné značky a aktivity spoločnosti, ako globálnej digitálnej agentúry pre obchod.
Jednoznačne novým aspektom pre komunitu v Košiciach bolo nahliadnutie za oponu inžinierskych riešení pre ecommerce a získanie viac vedomostí o ecommerce, omnikanáloch v obchodovaní a jej výhodách pre podnikanie. Celá myšlienka stretnutí bola o prezentovaní vývoja ecommerce pre širšie publikum nielen softvérových inžinierov, ale aj pre firmy, ktoré majú záujem o digitálny obchod. Na základe mnohých spätných väzieb od účastníkov bude tento rok Astound Commerce organizovať tri stretnutia.
„Vďaka nášmu partnerstvu s IT Valley môžeme šíriť informácie o stretnutí medzi všetkými členmi združenia. Pri plánovaní našich prvých stretnutí v minulom roku sme mali viacero obáv. Získali sme však skvelú spätnú väzbu a sme pripravení organizovať tento rok ďalšie stretnutia v zaujímavých formátoch. Pozornosť budeme venovať testovaniu softvéru, vývojovým metódam a digitálnym stratégiám,“ povedal Adam Šipický, Front-end developer, hovorca a iniciátor projektu ecommerce stretnutí.
Spolupracujú s množstvom platobných integrátorov
Prvé ecommerce stretnutie spoločnosti Astound Commerce bude venované téme platobných brán a platobných systémov v ecommerce. Dvaja odborníci zo spoločností Webikom a Wirecard sa pripojili ku Pavlovi Gombošovi – rečníkovi zo spoločnosti Astound Commerce, ktorý predstaví všeobecný prístup k testovaniu platobných systémov.
„Často je ťažké pochopiť, ako platobný proces funguje a aký je rozdiel medzi platobným procesorom a platobnou bránou. V spoločnosti Astound Commerce spolupracujeme s množstvom platobných integrátorov, ako sú Adyen, WorldPay, ProPay, PayPal, Apple Pay a pod. Počet a typy integrátorov sa líšia od potrieb trhu. Je dôležité, aby značky poskytovali testovanie platobných systémov a proces kontroly všetkých elektronických kanálov: internetový obchod, aplikácie, progresívne webové aplikácie. V opačnom prípade každý zlý scenár platobného procesu pre zákazníka internetového obchodu vedie vždy k strate peňazí pre značky. Pokiaľ ide o moju prezentáciu, hovoriť budem o rôznych scenároch v testovaní platobných systémov pre európske značky. Bude to užitočné pre testerov, softvérových inžinierov a podnikateľov, ktorí sa chystajú implementovať ecommerce systém,“ spomenul Pavol Gomboš, QA inžinier a rečník Ecommerce meetupu #3.
Ďalšou možnosťou pre účastníkov bude nielen zdielanie našich skúseností a získanie nových poznatkov, ale aj komunikácia s IT profesionálmi v priateľskej nálade. Navrhovaním takýchto iniciatív spoločnosť Astound Commerce posilňuje svoje skúsenosti v slovenskom IT priemysle a zjednocuje košickú IT komunitu.
(ML)