Objavte menej známe turistické miesta a novú atrakciu Slafkovský štít
Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Región Turizmus odštartovala minulý rok novú kampaň “Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nájdeš”. Krajská organizácia touto kampaňou reagovala na preplnené akvaparky či lanovky v Košickom kraji. Propagovať sa rozhodli menej známe miesta, ktoré nie sú často vyhľadávané a navštevované masami turistov. Kampaň pokračuje aj tento rok a jej súčasťou je aj Slafkovský štít.
Kampaň “Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nájdeš” nadväzuje v tomto roku na tú minuloročnú. V minulom roku táto kampaň získala niekoľko prestížnych ocenení. Cieľom tohtoročnej turistickej sezóny je poukázať na to, že príjemná dovolenka nie je len o tom, koľko známych a masovo navštevovaných miest človek navštívi, ale o tom, koľko hodnotných, autentických a nezabudnuteľných zážitkov si z navštívených miest odnesie.





>>> BUCKET LISTY NÁJDETE V GALÉRII <<<
V rámci kampane majú v tomto roku v lete turisti možnosť zúčastniť sa výstupu na Slafkovský štít v Košickom kraji. Okrem toho nájdu na Červenom brehu novú atrakciu a špeciálnu tabuľu, ktorá dočasne nesie prezývku Slafkovský. Inšpiráciou na tento názov je rodený Košičan a známy hokejista Juraj Slafkovský, ktorý sa stal aj tvárou tohtoročnej kampane. Mladá hokejová hviezda zostavila aj bucket list s jeho obľúbenými lokalitami.
Návštevníkov na vrchole čaká nová atrakcia, pri ktorej majú možnosť získať vtipnú fotku a zároveň aj netradičný zážitok. Výkonná riaditeľka Krajskej organizácie cestovného ruchu Košice Región Turizmus Lenka Vargová Jurková uviedla, že výstup na Slafkovský štít stihlo v posledných dňoch už niekoľko známych influencerov, medzi ktorými bol @toto_je_nas_svet ako rodinný výletník, @lukas.stanislav ako spotené tričko aj s priateľkou a influencerkou Xéniou, @thebacis ako hľadač pokladov a @mcokajcek ako gastronaut. Všetci influenceri strávili v Košickom kraji niekoľko dní a spoločne na sociálnych sieťach prezentovali svoje zážitky a lokality, ktoré navštívili. Všetci influenceri zostavili bucket listy s unikátnymi lokalitami a ku každej priradili bláznivú úlohu.
Zdroj: (Košice Región Turizmus, ZL)
Galéria
Odporúčané články
November tradične upriamuje pozornosť na jedno z najčastejších civilizačných ochorení súčasnosti – cukrovku. Svetový deň diabetu, ktorý pripadá na 14. novembra, má za cieľ zvýšiť povedomie verejnosti o tomto ochorení, ktoré podľa odborných odhadov postihuje každého desiateho človeka na svete.
Viac ako polovica Slovákov siaha pri bolestiach po voľnopredajných liekoch. Ukázal to reprezentatívny prieskum spoločnosti Kompava, podľa ktorého najčastejšie ide o bolesti chrbta, kĺbov a hlavy. Iba približne pätina opýtaných necháva bolesť prirodzene odoznieť, zatiaľ čo fyzickú aktivitu ako riešenie volí 15 percent a úpravu stravovania len šesť percent respondentov. Odborníci však upozorňujú, že potláčanie bolesti bez riešenia jej príčin môže viesť k chronickým problémom.

