04.06.18

Ďalší Košičan sa sťažuje na agresívneho vodiča MHD

Foto: Veronika Janušková

 AKTUALIZOVANÉ 

Počas víkendu vzbudilo už druhýkrát za posledné dni nevôľu Košičanov neadekvátne správanie vodiča autobusu MHD voči cestujúcim. Mladý Košičan dokonca skončil so škrabancami na ruke.

Svoj príbeh uverejnil študent Martin na Facebooku. Podľa jeho slov v sobotu ráno smeroval do autoškoly, cestoval v autobuse linky 52. Spoj mal meškanie, no napriek tomu zastavil na zastávke Bosákova asi na 3 minúty. 

Keď sa autobus pohol, začal vodič kričať: „Prečo ste nevystúpili, ste j...nutí? Ohlásil som poruchu vozidla!“ Martin tvrdí, že v tom čase sedeli v autobuse ešte štyria cestujúci vrátane jeho a nikto z nich žiadne oznámenie nezaregistroval.

reklamná správa

Skvelá cena na servis vozidla pred dovolenkou

V Morise Vám skontrolujeme auto a Vás čaká už len ničím nerušená dovolenka.

Zistite viac

Dôrazný stisk

Počas vystupovania na zastávke Palackého sa Martin po ďalších nadávkach vodiča ohradil so slovami: „Odpustite si tie nadávky. Ako si môžete dovoliť meškať 15 minút tri zastávky od konečnej a ešte k tomu po nás bliakať?“ Nato vodič vystúpil z autobusu za cestujúcimi, pristúpil k Martinovi a chytil ho za ruku. „Počúvaj ma sem, ty k...t, meškal som preto, lebo som mal poruchu.“ 

Po príliš dôraznom stisku vodiča ostali Martinovi na ruke krvavé škrabance. „To už som sa ohradil aj ja nevyberanými slovami. Nie je to vážna rana, ide o princíp, ako sa choval vodič. Pokračoval ešte vyhrážkami, že sa mám tešiť, keď ho stretnem v civile. Moja reakcia bola - nech sa páči, vyhrážaj sa, mám tu dosť svedkov a kamery navôkol, dotkni sa ma a prídeš o prácu. Jeho odpoveď - „veď ty počkaj, do pi..., za to, čo si povedal, ti narobím také problémy, že sa z toho poje...“

reklamná správa

Si kreatívny? Navrhni logo pre Košickú stanicu a vyhraj!

Využi svoj talent a hraj o zájazd do Prahy pre 2 osoby s prehliadkou Plzenského pivovaru.

Zistite viac

Cez čiaru

„Nejde mi o to, aby som niekomu robil problémy. Chápem, že aj oni niekedy môžu nemať svoj deň, riešiť rôzne problémy a napriek tomu musia voziť ľudí. Toto však už bolo cez čiaru. Nemyslím si, že nejaký vodič môže takto zaobchádzať s cestujúcimi a urážať ich,“ tvrdí Martin, ktorý sa pozastavil aj nad tým, prečo autobus s poruchou vôbec vypravili a prečo neposlali náhradný spoj.

Na riešenie incidentu sme sa pýtali v Dopravnom podniku mesta Košice (DPMK), odpoveď sme zatiaľ nedostali, hoci podľa našich informácií sa prípadom zaoberajú. 

Hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová nám už pri minulom prípade arogantného vodiča povedala, že každoročne absolvujú psychologické školenia zamerané prednostne na ich vystupovanie pri styku s cestujúcimi. „Základné pravidlá, ktoré pre nich platia, spomínanému šoférovi nadriadený na pohovore znovu pripomenul, zároveň sprísni kontrolu ich dodržiavania,“ dodala Karaffová. 

DPMK reaguje na obvinenia: Vodič priznal chybu, nechal sa vyprovokovať

Viac k téme

05.06.18
DPMK reaguje na obvinenia: Vodič priznal chybu, nechal sa vyprovokovať

Čítajte viac: mhd dpmk kosice

Ferko
Zdieľať článok:

Má viac ako 21-ročnú novinársku prax. Pracoval v denníku Korzo, Košickom večerníku, týždenníku Markíza, aj denníku Plus 1 deň. Od roku 2014 sa venuje košickým aktualitám a krimi správam ako redaktor KOŠICE:DNES.

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettra a odoberajte novinky z KOŠICE:DNES

Váš osobný údaj (e-mail) bude spracovaný podľa zásad ochrany osobných údajov, ktoré vychádzajú zo slovenskej a európskej legislativy. Stlačením tlačidla dávate súhlas so spracovaním pre zasielanie našich e-mailových noviniek (nové články, reklamné správy) po dobu max. 5 rokov. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zrušiť cez tlačítko "odhlásiť sa z newslettra" v každom e-maile.

Diskusia
0

Používaním stránok KOŠICE:DNES.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality nášho obsahu.Viac info

súhlasím