Hodiny čakania pred UPC
Nejasné zmeny v ponuke telekomunikačného operátora UPC od začiatku týždňa spôsobujú, že pred pobočkou na Alvinczyho ulici sa zbiehajú desiatky nespokojných občanov.
Včera okolo obeda sme pred pobočkou našli čakať približne dvadsiatku nespokojných občanov, podľa vlastných slov niektorí stáli na v rade až dve hodiny. „Sme tu preto, že nám poslali listy o zvýšení cien. Môžeme odstúpiť od zmluvy, tak to ideme riešiť,“ povedal jeden z čakajúcich zákazníkov, Bohuš Straka.
Ďalší sa sťažovali na nezrozumiteľnosť listu, ktorý od spoločnosti dostali. „Musel som to vystáť, lebo som listu nerozumel. Stál som tu tiež dve hodiny,“ vyhlásil pri odchode z pobočky Jozef Záhradník s tým, že zmeny na neho vplyv mať nebudú a nezmení sa mu ani cena.
Internet nepotrebujem
Mariána Mitra vytočila cena, ktorá je vyššia o približne štyri eurá mesačne. „Ponúkajú zrýchlený internet a väčší objem dát, ale to je všetko. Je to vec, ktorú nepotrebujem a chcem ostať na tej istej sume, ktorú som mal zazmluvnenú,“ povedal.
Bohušovi Strakovi sa nepáčilo aj to, že ak by list odignoroval, dáva tým súhlas so zvýšením cien. Automatické zvýšenie fakturovanej sumy potvrdil aj hovorca UPC Slovensko Jaroslav Kollár, no dodal, že o výpovedi zo zmluvy ich stačí upovedomiť aj listom s vlastnoručným podpisom najneskôr do 1. apríla.

Nová ponuka
„Spoločnosť UPC začiatkom januára uviedla zjednodušenú ponuku služieb, ktorú sme sa rozhodli ponúknuť aj existujúcim zákazníkom. Zároveň dochádza aj k zmene všeobecných podmienok, špecifikácie služieb aj úprave tarify,“ vysvetlil Kollár. Doplnil, že cena sa líši podľa ponuky, no tvrdí, že vo väčšine prípadov je to menej ako euro. Spoločnosť však rozširuje služby a skracuje viazanosť.
Pobočku posilnili
Nápory v košickej pobočke zaznamenávajú už od pondelka. „Kapacity sme posilnili na maximum. Žiaľ, priestorovo to už ďalej nie je možné. Zaznamenávame však pokles návštevnosti, takže veríme, že v ďalších dňoch už bude čakacia doba klesať,“ dodal Kollár.
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Mesto Košice v priebehu tohto roka prišlo s viacerými zmenami týkajúcimi sa daní a miestnych poplatkov. V uplynulých mesiacoch začalo s využívaním moderných technológií, smart riešení a automatizovaným prístupom k databázam z Registra fyzických osôb, ktoré doposiaľ nemalo k dispozícii. Tieto nástroje mu umožnili efektívnejšie identifikovať obyvateľov, ktorí si neplnili svoju povinnosť a vyhýbali sa plateniu miestnych daní a poplatkov.
Prvý decembrový deň úderom sedemnástej hodiny štartuje rozsvietením vianočného stromčeka a výzdoby pri súsoší Immaculata na Hlavnej ulici program 31. ročníka Košických rozprávkových Vianoc.
Ako informovalo na sociálnej sieti Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Košiciach, nehoda sa stala v ranných hodinách, v smere na Furču. Vodič autobusu linky 55 dostal na namrznutej vozovke šmyk, následne prešiel do protismeru a napokon zišiel dole svahom.