Hodiny čakania pred UPC
Nejasné zmeny v ponuke telekomunikačného operátora UPC od začiatku týždňa spôsobujú, že pred pobočkou na Alvinczyho ulici sa zbiehajú desiatky nespokojných občanov.
Včera okolo obeda sme pred pobočkou našli čakať približne dvadsiatku nespokojných občanov, podľa vlastných slov niektorí stáli na v rade až dve hodiny. „Sme tu preto, že nám poslali listy o zvýšení cien. Môžeme odstúpiť od zmluvy, tak to ideme riešiť,“ povedal jeden z čakajúcich zákazníkov, Bohuš Straka.
Ďalší sa sťažovali na nezrozumiteľnosť listu, ktorý od spoločnosti dostali. „Musel som to vystáť, lebo som listu nerozumel. Stál som tu tiež dve hodiny,“ vyhlásil pri odchode z pobočky Jozef Záhradník s tým, že zmeny na neho vplyv mať nebudú a nezmení sa mu ani cena.
Internet nepotrebujem
Mariána Mitra vytočila cena, ktorá je vyššia o približne štyri eurá mesačne. „Ponúkajú zrýchlený internet a väčší objem dát, ale to je všetko. Je to vec, ktorú nepotrebujem a chcem ostať na tej istej sume, ktorú som mal zazmluvnenú,“ povedal.
Bohušovi Strakovi sa nepáčilo aj to, že ak by list odignoroval, dáva tým súhlas so zvýšením cien. Automatické zvýšenie fakturovanej sumy potvrdil aj hovorca UPC Slovensko Jaroslav Kollár, no dodal, že o výpovedi zo zmluvy ich stačí upovedomiť aj listom s vlastnoručným podpisom najneskôr do 1. apríla.

Nová ponuka
„Spoločnosť UPC začiatkom januára uviedla zjednodušenú ponuku služieb, ktorú sme sa rozhodli ponúknuť aj existujúcim zákazníkom. Zároveň dochádza aj k zmene všeobecných podmienok, špecifikácie služieb aj úprave tarify,“ vysvetlil Kollár. Doplnil, že cena sa líši podľa ponuky, no tvrdí, že vo väčšine prípadov je to menej ako euro. Spoločnosť však rozširuje služby a skracuje viazanosť.
Pobočku posilnili
Nápory v košickej pobočke zaznamenávajú už od pondelka. „Kapacity sme posilnili na maximum. Žiaľ, priestorovo to už ďalej nie je možné. Zaznamenávame však pokles návštevnosti, takže veríme, že v ďalších dňoch už bude čakacia doba klesať,“ dodal Kollár.
Foto: Veronika Janušková
Odporúčané články
Opravu podjazdu, ktorý nikomu nepatrí a nemá stavebnú dokumentáciu, bol prekážkou pre plynulosť premávky a kompetentní ho nechceli riešiť, zabezpečovalo Občianske združenie Zachráňme podjazd. Ich aktivita bola dobrovoľná a výsledok slúžil všetkým. Keď sa v podjazde pri katastrálnom úrade objavil život v podobe karasov a kačiek, dobrovoľníci nechali odloviť ryby Slovenským rybárskym zväzom, aby bolo všetko v súlade s nariadeniami. V rozhovore so zakladateľom OZ Zachráňme podjazd Viliamom Knapom hovoríme o tom, aké dôležité je nevzdať sa.
Prinášame prehľad kontaktov a informácie o dostupnosti zariadení opatrovateľskej služby a zariadení pre seniorov, ktoré zriaďuje mesto, mestské časti a kraj. V prípade, ak senior potrebuje pomoc a čaká v poradovníku príliš dlho, existujú aj možnosti domácej opatrovateľskej služby či monitorovanie a signalizácia potreby pomoci.
Podľa zhotoviteľa pokračujú práce v zmysle harmonogramu. Naplno prebiehajú ochrany a preložky inžinierskych sietí (plynovody, vodovodné potrubia, horúcovody, káble vysokého, nízkeho napätia a oznamovacích vedení) a výstavba káblovodu.


